Ja het is een heel slecht jaar dit jaar.Je vraagt je zeker af waar door dit komt, maar ja.We duimen en hopen verder.
Jeetje Kim, het zit je ook niet mee. Ook ik ga keihard duimen voor de kleine vent! Hopelijk knapt hij snel op..!
Ook ik duim voor een goede afloop Het is zo´n mooi mannetje en na alle narigheid die jehebt gehad mag dit gewoon niet fout aflopen.
Ook hier worden kaarsjes gebrand.. Heel veel sterkte.. Hoop dat de kleine er heel gauw weer bovenop komt..
bedankt voor het duimen. Dat heeft de kleine Bentley erg nodig, hij was nog wel goed levendig in de kliniek maar het kan zo omslaan. allemaal duimen hier een paar foto 's met mijn gsm gemaakthttp://www.mijnalbum.nl/Foto-WTDIMT6B.jpg
Wijffie dikke knuffels.We denken allemaal aan jou en de kleine.Rust even lekker uit, dat heb jij nu na zoveel uur in de weer ook verdient.Als er iets is me telefoon ligt naast me oor he xx
heel veel sterkte meis, hij is in ieder geval in goede handen...!!en we duimen allemaal voor je kleine vent!
Kim ik ken je nietMaar ik blijf zeker duimen voor je kleine mannetjeEn wil je nogmaals heel veel sterkte wensen
Beste Kim, Ik wil je heel veel sterkte en beterschap toewensen voor de kleine man. Hopelijk komt het allemaal gauw weer goed! Groetjes Linda
Hey Kim heel veel sterkte! ik schrok wel toen ik het hoorde. Toen ik woensdagavond op stal was heb ik hem nog bij daily zien en horen drinken..