Ik heb net een Tinker, die een aardig proefje kan lopen.
En Grave is 10 minuten verderop!
Ik kan er zeker niet meer bij, he
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? draaakje schreef:oe ik heb echt een leuk vestje/jasje gekocht. heeft de vorm van een wedstrijd jasje maar wel met rits, echt heel leuk, en van 69 euro afgeprijsd naar 20,
het is een jasje van harry's horsetrs-jacket.
draaakje schreef:kom maar kijken de 30ste .
draaakje schreef:he jammer, maar een men wedstrijd is ook leuk om naar te kijken.
Nog 7 dgn
Als mijn "voorlezer" niet kan (gaat misschien naar nieuw paard kijken) dan is er van jullie toch vast wel iemand die kan en wil voorlezen ?!
grid schreef:![]()
Nog een vraagjeAls mijn "voorlezer" niet kan (gaat misschien naar nieuw paard kijken) dan is er van jullie toch vast wel iemand die kan en wil voorlezen ?!
geintje
Nog een vraagjeAls mijn "voorlezer" niet kan (gaat misschien naar nieuw paard kijken) dan is er van jullie toch vast wel iemand die kan en wil voorlezen ?!
komt goed zo te lezen
alleen merk soms wel dat het soms lastiger uitkomt met 2 proefjes ivm nog net de andere voor moeten lezen enzo