[TI] Tinkerstal Mc Cloud

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:58

nou ik denk eerder tinkerstal mccloud aangezien ze daar nu ook mee adverteren enzo, maar goed dat weten vast een van de mensen die daar een tink gekocht hebben.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 20:16

snowdon schreef:
Ik vroeg me nog iets af... krijgen de paarden bij de huidige Stal McCloud ook de naam 'Vegilin van Claerbergen' mee?

Nee, mijn Tink heet officieel:

Chestnut Boy van Tinkerstal Mc Cloud Lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 20:24

Ok, dank je Lachen

Lisa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:22

Dan zijn de prijzen bij Mollema recent wel snel gestegen. Ruim een maand geleden vroegen ze nog 3250. Had ik ze toen allemaal maar meegenomen.......

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:21

Ik ben 29-09 geweest en toen vroegen ze al 4250 euro,behalve 1,die was goedkoper.

Lisa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:38

OK, ik was een paar dagen eerder. Kon er toen zo een voor de door mij genoemde prijs meenemen. Tja...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:22

Heb je het wel goed verstaan? Tong uitsteken

Lisa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:36

Ja hoor, met m'n oren is niets mis. Maar het staat een ieder natuurlijk vrij om een vraagprijs te veranderen.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 10:13

ik ben zo`n ong 3 maand geleden geweest en toen kosten ze toch ook echt 4250

groetjes anita

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:29

Ik ken iemand die ook een maand of 3 tot 4 geleden geweest is en inderdaad toen waren de prijsen ook 4250,

Lisa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 01:57

Nou, dan wilden ze ons blijkbaar heeeeeel graag een paardje verkopen. Achteraf toch blij dat we dat niet hebben gedaan. Want dan waren we onze recente nieuwe aanwinst, tinker Cody, niet tegengekomen. 6-Jarige ruin, geboren in Nederland, beleerd voor de kar en onder het zadel (L-proefje met 2 hoeven in z'n neus). Supercool en bomproef; en dat voor een prijs, vergelijkbaar met die genoemd door missanita84 en dobbel.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:09

Lisa1 schreef:
Nou, dan wilden ze ons blijkbaar heeeeeel graag een paardje verkopen. Achteraf toch blij dat we dat niet hebben gedaan. Want dan waren we onze recente nieuwe aanwinst, tinker Cody, niet tegengekomen. 6-Jarige ruin, geboren in Nederland, beleerd voor de kar en onder het zadel (L-proefje met 2 hoeven in z'n neus). Supercool en bomproef; en dat voor een prijs, vergelijkbaar met die genoemd door missanita84 en dobbel.

Ik ben blij voor je dat je je droomtinker hebt gevonden, maar dat is dan toch geen reden om Tinkerstal Mc Cloud negatief te noemen? Je zegt het namelijk nu alsof je zoiets had van " bij die stal hadden ze DAT allemaal niet gehad'

Lisa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:11

Dank je wel, Barmat. Maar waar lees je dat ik negatief schrijf over McCloud? Ben er erg goed ontvangen en zou er ook zo weer heen gaan. Maar toen ik er was hadden ze niet het paard dat we zochten. En een driejarige die nog maar koud weet hoe een zadel aanvoelt is toch wel iets anders dan het verhaaltje dat ik bij Cody schreef.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:11

Nou, zo kwam het bij mij over namelijk... alsof je een Tinker hebt kunnen kopen voor het fractie van het geld en die veeeeeeeeeeeeeel beter is... maar dat heb ik dan misschien verkeerd opgevat, sorry.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:40

denk dat ze bedoeld dat ze het leuk vond daar, maar erg blij is met haar Cody, die ws wel al veel meer kan, meer ervaring heeft en stukker minder kost als paardjes bij McCloud.

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:48

Hey

Beetje late reactie maar goed...
Kenissen hebben in september of oktober (dus rond de tijd van dit topic) daar ook een Tinker gekocht.
Ze hebben daarvoor Fantastic Fellow daarvandaan gehad, maar die beviel niet zo en is terug gegaan. Daarvoor in de plaats kwam Magic Magwyr. Het was de bedoeling voor hun zoontje, maar daar is hij veel te pittig voor. Daarom heb ik hem sinds maart overgekocht.
Hij was enorm groen en kende eigenlijk niks toen hij daar vandaan kwam.
Hij is nu wel heel braaf, maar met rijden enorm pittig.
De stokmaat klopte idd niet, daar hebben we nog behoorlijke discussies over gehad...

Ik vroeg me af of er nog meer naar hem gekeken hebben? Ik zag zijn naam in dit topic wel een keer voorkomen....

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:53

Laatst bijgewerkt door Ann op 08-05-08 07:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in links veranderd, max. 2 toegestaan.

Vegilin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:05

Ben ook een beetje laat...
Ik heb ook mijn paardje bij hun gekocht (5 jaar geleden) toen hadden ze een ander naam "stal Vegilin van Claerbergen'.
Ik heb wel een leuk tijd gehad. Ze waren heel vriendelijk. Maar ze hebben wel gelogen over haar stokmaat en waarschijnlijk haar leeftijd. Ze hadden tegen mij gezegd dat ze rond 1.55 zou worden (toen ik haar kocht hadden ze gezegd dat ze 1.50 was) maar het bleekt helemaal niet zo te zijn.... Verdrietig Rain is nu 8 jaar oud en zij meet 1.48! Gelukkig ben ook niet zo groot... Haha!

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:18

Wij hebben vernon daar 2 jaar geleden (Toen heette ze nog Stal Vegilin van Claerbergen) gekocht.
Achteraf zou ik daar niet een tweede keer een paard kopen.
Ze logen veel. (stokmaat, leeftijd, niveau van rijden, zou voor de kar gestaan hebben maar achteraf niet waar, staart zou alleen aangevreten zijn, bleek staartwortel gecoupeerd te zijn (misschien stom van mij maar wie controleerd nou de staartwortel??), enz enz.) Ook de service liet op 1 punt te wensen over. Wij wilden hem wel kopen maar hadden de bak nog niet helemaal klaar. Hij dus een week nog moeten blijven staan. Geen probleem werd gezegd. 2 weken mocht ook wel. Nou, prompt nadat we het koopcontract getekend hadden, hadden ze geen plek meer en werd hij de volgende dag gebracht. Of we nu plek hadden of niet. Gelukkig was alles sneller gegaan dan we dachten en was de bak klaar. Maar ik vond dat wel een beetje raar.
Ik heb geluk gehad dat vernon zo'n schat van dier is en dat we super bijelkaar passen. Knipoog Maar een tweede keer daar wat kopen doe ik niet. + dat de prijzen veeeeeeel te hoog zijn voor niet eens ingereden tinkers. Wel wil ik ook een zeer positief punt over hun zeggen. Het videodagboek dat ze bijhouden vind ik erg goed en erg leuk! Ben ik nog erg blij mee!! Misschien is alles wel anders nu. Bedoel: Het is 2 jaar later. Dus kijken en doen wat je gevoel zegt! Tong uitsteken

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:33

Nu, na een half jaar in het bezit te zijn van Chad, zou ik zó weer voor de tweede keer een Tinker kopen daar hoor Ja Ze hebben voor mij écht een goede match gemaakt, heel tevreden ben ik over alles, kan niets opnoemen waar ik ontevreden over ben of waarvan ik denk "nou nou"

Ik heb nog steeds contact met de stal, stuur ze zo af en toe een mailtje over Chad en ik krijg ook altijd leuk bericht terug.

Nee, ik ben echt tevreden Ja

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:15

ik heb snowdon nu een half jaar.... en ik ben nog steeds echt super blij met hem. alleen ondertussen minder tevreden... snowdon bleek niet gechipt te zijn Scheve mond dat heeft bij mij voor veel problemen en extra kosten gezorgd.... toen wij gebeld hebben daar over werd die man heel kwaad en wij zouden op geld uit zijn?
hoewel ik echt super blij ben met snow (die helemaal niet meer lijkt op de snow die ik gekocht heb Tong uitsteken kwa karakter en uiterlijk) zou ik daar niet snel een andere tinker meer kopen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 22:19

Oh oliebol hee.... hoe ben je daar achter gekomen?

Volgende week komt de DA hier voor Chad, ik zal ook eens kijken.... jasses, dat zou naar zijn, uiteindelijk heb ik Chad nét na jouw Snowdon gekocht, ze waren van dezelfde "reeks" zeg maar....

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 00:02

Is de chip ook niet gaan zweven? Dat komt nog weleens voor namelijk. Volgens mij moet een geïmporteerd paard verplicht gechipt zijn namelijk.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 07:15

nouja ik neem aan dat als er 3 DA en een mannetje van de verzekering geweest zijn om te zoeken dat hij er echt niet is, en daarbij had hij geen kale plek op zijn hals terwijl je die nu nog ziet van afgelopen december.
ze hebben trouwens zijn hele lichaam afgewerkt met die chip reader en alle andere paarden ook gecontroleerd (of het misschien aan de chipreader lag)
ik ben er achtergekomen toen ze van de verzekering kwamen kijken.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 10:18

dekoezegtboe schreef:
ik heb snowdon nu een half jaar.... en ik ben nog steeds echt super blij met hem. alleen ondertussen minder tevreden... snowdon bleek niet gechipt te zijn Scheve mond dat heeft bij mij voor veel problemen en extra kosten gezorgd.... toen wij gebeld hebben daar over werd die man heel kwaad en wij zouden op geld uit zijn?
hoewel ik echt super blij ben met snow (die helemaal niet meer lijkt op de snow die ik gekocht heb Tong uitsteken kwa karakter en uiterlijk) zou ik daar niet snel een andere tinker meer kopen.

typerend! Knipoog