Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:Ik vroeg me nog iets af... krijgen de paarden bij de huidige Stal McCloud ook de naam 'Vegilin van Claerbergen' mee?
Lisa1 schreef:Nou, dan wilden ze ons blijkbaar heeeeeel graag een paardje verkopen. Achteraf toch blij dat we dat niet hebben gedaan. Want dan waren we onze recente nieuwe aanwinst, tinker Cody, niet tegengekomen. 6-Jarige ruin, geboren in Nederland, beleerd voor de kar en onder het zadel (L-proefje met 2 hoeven in z'n neus). Supercool en bomproef; en dat voor een prijs, vergelijkbaar met die genoemd door missanita84 en dobbel.
dekoezegtboe schreef:ik heb snowdon nu een half jaar.... en ik ben nog steeds echt super blij met hem. alleen ondertussen minder tevreden... snowdon bleek niet gechipt te zijndat heeft bij mij voor veel problemen en extra kosten gezorgd.... toen wij gebeld hebben daar over werd die man heel kwaad en wij zouden op geld uit zijn?
hoewel ik echt super blij ben met snow (die helemaal niet meer lijkt op de snow die ik gekocht hebkwa karakter en uiterlijk) zou ik daar niet snel een andere tinker meer kopen.