Janeeba's manen zijn aan het verkleuren, plukken met wit en haar staart word steeds lichter.Billetjes blijven nog hetzelfde.Kortom durf er niets van te zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Blij om te lezen dat we nog steeds op hetzelfde niveau zitten
jammer dat ik al een vriend hem waar ik mee vastgeroest ben
Yah eindelijk BABE van jessie
--> zeer mooie gevlekt manneke
ook hier benieuwd naar meer foto's
geen wedstrijd gehad 4 augustus pas weer
had t nu iets lichter dan eigen voor "somerse look" maar
dat is het niet
(moet trouwens nog steeds verven
)
Leon om dezelfde reden ga ik met Say ook niet naar een keuring kan niet kiezen
--> komt misschien nog wel 
Leonoor leuk dat je hier ook even aan komt waaien, had je alleen ff met 1ste premiemerrie
Kyara zien rennen zaterdag 
het liep weer even anders dus helaas veel niet gezien 
maaruh Vanner?? ik ga het nooit snappen denk ik zag er smiddags ook waar ik geen vanner in zag
(gefeliciteerd keeva als je meeleest
)
ook weer wat gezien wat ik geen zuivere tinker vond 1.70m en nog minder sok dan een fries en kwa bouw (billen/ rug/ halslijn precies zoals bv ouderwets type KWPN/tuiger/ gelderlander
) kreeg nu ook maar 100 pnten had geloof ik eerder wel een 2e premie behaald 
en achterbeengebruik viel regelmatig ook er tegen
(van wat ik gezien heb dus
)
dat koppie
--> bijna zelfde naam en ook bijna zelfde sokken als Say
rest natuurlijk wel anders
Moet nog vanalles printen, met hond wandelen, naar BB, naar supermarkt, paarden van wei plukken voor ik ze eraf kan rollen enz enz ... en t is alweer 15.15u geweest
dus ga maar snel internet afsluiten
misschien vanavond nog ff wat meer lezen/ reageren

ziggy_janet schreef:je lacht me toch niet uit he, omdat ik zaterdag echt verschroeid was in de zon. We waren allemaal rode garnaaltje op een rij...

--> drafje net op raar moment genomen denk ik lijkt zo alsof ie achter niet actief is en er dus achter meer bij mag (meer doorlopen, maar dat kan ook door foto komen
)

(weet je wat je de volgende keer mee moet nemen
)

Ja beetje op mijn gezicht. En rood van het rennen