Baggio weer 2 keer winst vandaag! 186 en 190 punten! Nu dus L2+7
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!!!
(worden ?)
), getrouwd met Frits en samen met onze 2 mannetjes van 4 en 7 jaar oud wonen wij op een klein boerderijtje in Brabant. Daar staan ook onze 2 tinkerdames, Keeva, zwartbonte merrie van 11 jaar en haar dochter Kyara, zwartbonte merrie van 3 jaar. Keeva is momenteel drachtig van haar derde veulen bij ons, vader is St. Patrick, en we moeten nog wachten tot half mei ...
!!

Niet allemaal piepies!
opgeruimd en weer lekker buiten gezet met hooi.
) kwamen voldaan thuis.
(nog beetje). Heb vanmiddag wat leuke foto's proberen te maken van Shathu en Reilly. Op pc gezet en zag dat ik best hele leuke van Toet had geschoten. Was er helemaal blij mee!
Ik dacht eerst nog, zou ik dit wel doen.. omdat Hendrik wel vaker van dat soort maffe dingen schrikt. Maar toen deed ik het toch maar.. Ik moest gewoon even weten hoelaat het was, en daar was Hendrik het dus niet mee eens

Pellie schreef:ziggy_janet schreef:Ik zal mezelf wel even voorstellen:
Ik ben Janet, eigenaaresse van Ziggy (kruising tinker x shire)
Ben 20 jaar (bijna 21, 10 maart alweer) Ik zit nog op school, ik doe de opleiding paraveterinair.
Ik woon nu nog thuis, waar ik het nog heel erg naar mijn zin heb. Maar wil toch wel binnenkort gaan samen wonen met mijn vriend Wilco. Wilco is 24, en we zijn nu alweer 3 jaar samen.
hé wat grappig, ik dacht altijd dat je ouder was, warom weet ik niet
ik behoor ook al tot de ouderen hier zie ik... wordt over 4 maanden ook alweer 36

Maar blij dat hij het weer doet! Niet dat ik veel moest bijlezen maar toch..
Weet zo op het moment even niks.. 

Eerste half uur ging goed en daarna begint madam te drammen.. Ze denkt namelijk dat ze alles zelf al kan, en omdat ik druk op haar leg omdat ik mijn best doe gaat ze hard, harder, hardst.. 
Hij gaat trouwens een beginnerscursus doen op de manege.. Hij wil nu ook echt lekker leren rijden. Vind ik wel tof! 
En dan nog een Bokt niet niet helemaal 100 is.. Het leven is zwaar..
l0rdJ schreef:Namen met een G
Gelace, Spreekt het uit als Gyel-Aish, betekent schritterende zwaan.
Gormley, Spreekt het uit als Gur-um-la, betekent Doorluchtige prinses
Grian, spreekt het uit als Gree-un, betekent Zonnegodin
Gina - de strijdster (FR)
Geisha
Gladys
Gracia[/b]
Nikita_1995 schreef:l0rdJ schreef:Namen met een G
Gelace, Spreekt het uit als Gyel-Aish, betekent schritterende zwaan.
Gormley, Spreekt het uit als Gur-um-la, betekent Doorluchtige prinses
Grian, spreekt het uit als Gree-un, betekent Zonnegodin
Gina - de strijdster (FR)
Geisha
Gladys
Gracia[/b]
Hallo Luitjes,
Even een aanvullinkje:![]()
Ginga
Gloria
Grace
Georgina
PS. Leuk een 2e Tinkerpraatkletshoek erbij !!![]()