Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
momo_lover schreef:okee dan hoef ik niet vroeg me bed uit. dat was eerder de rede want vorig jaar in houten waaren ze aan het begin
cheyenna schreef:Ik weet niet of je dat al kan zeggen, maar zit er over het algemeen veel tijd tussen de registerhengstveulens en de registermerrie`s 7 jaar en ouder

snowdon schreef:Als het om de moeder van het veulen gaat, zal ze vast niet tegelijkertijd moeten hoor cheyenna
En echt heel erg lang zal het toch niet duren als er maar 1 ring is... dat is dan ws n keuring waar niet zo heel veel Tinker zijn neem ik aan?
. Maar het gaat erom voor een box huren. Ik wil wel een box huren.cheyenna schreef:snowdon schreef:Als het om de moeder van het veulen gaat, zal ze vast niet tegelijkertijd moeten hoor cheyenna
En echt heel erg lang zal het toch niet duren als er maar 1 ring is... dat is dan ws n keuring waar niet zo heel veel Tinker zijn neem ik aan?
Ja het gaat om de moeder van het veulen, nee tegelijkertijd zullen ze wel niet moeten. Maar het gaat erom voor een box huren. Ik wil wel een box huren.
Moest je dat nou bij de manege zelf doen, of via iemand van een stamboek.
Bonte schreef:ATTENTIE!!!!!!!
BOXEN ZIJN TE HUUR VIA SCILLA. TEL: 06-44062164
snowdon schreef:Bonte schreef:ATTENTIE!!!!!!!
BOXEN ZIJN TE HUUR VIA SCILLA. TEL: 06-44062164
Bij alle keuringen?
Jij hebt je box toch al.

) voor Etten-leur! 
Nu nog oppas regelen voor die dag en ik kom supporten!
snowdon schreef:Geweldig Elke! Gezellig!