maar goed geloof nooit dat ze zulke paardne naar de slacht brengen, tinkers zijn de laatste jaren steeds meer waard geworden en in het buitenland helemaal!!
Ik denk ook dat ze niet naar de slacht zijn gegaan. Ik doe nog steeds mijn best om te zoeken naar Tess en Swieber.Ze moeten toch een keer boven water komen.het zijn mooie paarden om te zien dus ze vallen wel op!!! We houden de moed erin.
Flynn ik juist niet ! je paard moet dan in een box staan de hele tijd, hoe zou jij het vinden om de hele tijd in een wc te zitten? En als er brand is moet je eerst de sloten er vanaf halen,
dus nee dat lijkt me ook niet alles.
Ik hoop adt de tinkers toch nog terecht komen! Belachelijk dit soort mensen.
en zelfs als ze binnen staan, dan worden ze nog weggehaald, uit achtertuinen, uit manegestallen enz. Het maakt die misdadigers niets uit, als ze een dier willen dan pakken ze het ook, waarvandaan maakt hen niet veel uit
Alles heeft zijn voor en nadelen.In de wei moeten ze het paard gaan vangen en vallen de dieven dus meer op.Ze lopen het risico gezien te worden.Maar hoe dan ook.............. de dieven laten zich niet gauw afschrikken.Ze gaan gewoon door.En daar moet een einde aan komen.Daarom is het ook heel belangrijk dat iedereen die iets ziet zich meld bij de politie.Zo kunnen de dieven eerder opgepakt worden.
oke dat is goed... ik kan alleen vanavond rond half 9/9 uur pas alles weer beantwoorden omdat ik zometeen weg ga.... degene die dan nog wakker zijn die kunnen terug reageren, maar in de mail die ik dan ga versturen staat ook mijn telefoon nummer
Groetjes Reggea, Team Stichting Gestolenpaarden.nl
Mij lijkt het verschrikkelijk als je paard gestolen word, zeker nu met veulen erbij! Ik zal zo veel ik kan rond kijken en blijven zoeken. Jij nu heel veel sterkte!!