Juni editie gaat het niet worden voor me, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gister met manlief gesproken en de september editie met rode pen in onze agenda gezet
Door de verbouwing alweer weken amper kunnen rijden maar hopelijk is kan ik over een 4-6 weken langzaam de training plus lessen weer oppakken.
Na veel 5-en en 6-en en overleg met thuisfront besloten om toch te komen en deel te nemen Dus neem ik Narolo mee in de L1 en Richard neemt Bentley mee voor wat andere onderdelen.
Na veel 5-en en 6-en en overleg met thuisfront besloten om toch te komen en deel te nemen Dus neem ik Narolo mee in de L1 en Richard neemt Bentley mee voor wat andere onderdelen.
Ik laat Flynn thuis dit jaar, de complicaties van zijn castratie en daarmee het gebrek aan rijden samen hebben me tot deze beslissing gebracht. volgend jaar nieuwe kansen!
Ik ook.... ik verschuif ons naar de september editie
MamaMiesje
Geplaatst: 05-05-17 16:55
Leonoor schreef:
M_D_H schreef:
Ik heb mij net afgemeld
Why so?
Iets met allebei kreupel, denk ik?
Dott
Geplaatst: 05-05-17 17:16
M_D_H schreef:
Ik heb mij net afgemeld
Balen vanwege allebei stuk?
Dott
Geplaatst: 05-05-17 17:16
Shelly21 schreef:
Ik ook.... ik verschuif ons naar de september editie
Why??
M_D_H
Geplaatst: 05-05-17 17:32
MamaMiesje schreef:
Leonoor schreef:
Why so?
Iets met allebei kreupel, denk ik?
Dat, ik vermoed dat wij gewoon niet op tijd klaar zullen zijn voor Nijkerk. Maar ook omdat Stephan en ik net een huis gekocht hebben (onder voorbehoud van Financiering) en Nijkerk ongeveer net zo veel kost als het samenlevingscontract laten opstellen door een Notaris En we moeten voor nu gewoon keuzes maken. En ik was heel erg aan het twijfelen maar door mijn en Gil zijn stunt deze week heb ik de knoop doorgehakt er deze editie niet met Gillian te zijn. Dus in September zullen we er beide weer bij zijn En deze editie ik kom zonder paard gewoon kijken