Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_ENGEL_ schreef:Nou Paddy is bouwzeil proof zo te zien.
En Mojo helemaal op deel foto. Soms verbaas ik me erover hoe snel hij witter word....
[ [url=m/gPIvZz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4NUW4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TacVaX.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog eentje dan om het af te leren
[ [url=m/qcRidz.jpg]Afbeelding[/url] ]
_ENGEL_ schreef:Thanx. Volgens mijn vanish roan heet het. Destijds was hij donkerbruin platen bont. Helaas verdwijnt met de tijd ook zijn donkere voorpluk. Manen zijn vorige week gemeten op 1.20 en deze is van 9/2014.
[ [url=m/KTRWxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Netjes hoor Lady in sportcoupe.
Wat ik ook super stoer vind is zo'n boogje. Kan helaas geen foto meer vinden hiervan
snowdon schreef:pintaloosa is bont en appaloosa tesamen, varnish roan is een variant van appaloosa... dus... varnish roan + bont kan je idd pintaloosa noemenmaar blijft dan nog wel varnish roan
knapperds weer gezien!
Shelly21 schreef:snowdon schreef:Zo goed als wit wel... helemaal wit denk ik niet zo zeer.
Dat is toch gek want de vader is van vos bont naar helemaal wit gegaan. Echt spierwit. En die had varnisch roan. Gek he haha
snowdon schreef:Shelly21 schreef:Dat is toch gek want de vader is van vos bont naar helemaal wit gegaan. Echt spierwit. En die had varnisch roan. Gek he haha
Dat kan! Maar lang niet altijd zo. Wie was de vader dan? Ik dacht King Arthur, maar die was niet vosbont.