Lowara schreef:Allienda schreef:Volgend weekend vooralsnog 21-23 graden zei pap, maar de rest van de week wel erg warm![]()
Wij hebben al een aantal keer te maken gehad met oververhitte paarden en dat wil ik niet nog een keer meemaken![]()
Keltic zweet ook vreselijk veel met dit weer, we hebben al elektrolyten gehaald voor 'm die hij nu extra krijgt.....Misschien heeft iemand nog tips qua training bij 25+?
Ik sta met warm weer zoals vanochtend, gewoon heel vroeg op.
Zit dan gerust tegen 6:00 al op een paard. Echt heerlijk koel van de nacht, en lekker voor de echte hitte volledig klaar. Dat werkt echt het beste
Die luxe heb ik helaas niet, stal is pas geopend vanaf 8:30 tot 22:00 en dan ook full time werken van 6:45-16:00 {ja ik zit nu ook op mn werk
} Dit is wel iets wat ik ga doen als we verhuisd zijn en de paarden thuis staan

zeker later op de dag.
maar dan helaas zonder paard

) Maar ik was zo trots, ook op het feit dat we nog nooit een voldoende hadden behaald op halsstrekken............En dan beide proeven een 6
Helaas ging het wijken zaterdag een beetje bagger, en de verruiming in de galop was te weinig {maar dit is iets waar we heel erg hard aan werken tijdens de lessen en dat heeft even tijd nodig}.