[TI] De klok om? Tijd voor de NSvT zomercompetitie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:32

Lowara schreef:
Allienda schreef:
Volgend weekend vooralsnog 21-23 graden zei pap, maar de rest van de week wel erg warm :+

Wij hebben al een aantal keer te maken gehad met oververhitte paarden en dat wil ik niet nog een keer meemaken -O-

Keltic zweet ook vreselijk veel met dit weer, we hebben al elektrolyten gehaald voor 'm die hij nu extra krijgt.....Misschien heeft iemand nog tips qua training bij 25+?

Ik sta met warm weer zoals vanochtend, gewoon heel vroeg op.
Zit dan gerust tegen 6:00 al op een paard. Echt heerlijk koel van de nacht, en lekker voor de echte hitte volledig klaar. Dat werkt echt het beste :j

Die luxe heb ik helaas niet, stal is pas geopend vanaf 8:30 tot 22:00 en dan ook full time werken van 6:45-16:00 {ja ik zit nu ook op mn werk :+ :+ } Dit is wel iets wat ik ga doen als we verhuisd zijn en de paarden thuis staan :D

Sanet

Re: De klok om? Tijd voor de NSvT zomercompetitie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:05

Ze voorspellen echt onwijs slecht weer voor morgen :( zeker later op de dag.
Ik moet meer dan een uur rijden met de trailer en ik ben de laatste tijd al niet zo fit.
Ik lees weerberichten met windkracht 8 en dat mensen met caravans niet de weg op moeten...

Hmpf :(

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:18

Ik hoorde dat ook Janet. Heb net ff weeronline en buienradar zitten bekijken voor Emmen. De ene heeft het over windkracht 4 in de loop van de middag en de andere windkracht 3. Denk dat het aan deze kant van het land wel zal meevallen.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:19

Mmmmm Verkeer in het hele land wordt morgen afgeraden met caravan of aanhanger de weg op te gaan , volgens de ANWB. Zie teletekst pagina 106

gRRRRRRRRR waarom nou net morgen |o

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:23

Mijn app zegt ook dat het in Emmen al eerder is dan in t noorden van t land.
Prima als je niet meer op pad moet. Maar ik ben nog best ff onderweg :/

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:32

Ik ben helaas niet aanwezig met mijn knappe Bonte Dame in de Z1 gister na tien minuten trainen ineens erg kreupel.
Zoals het nu lijkt wel gewoon hele weekend aanwezig *\o/* maar dan helaas zonder paard

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 22:38

Hier al in de buurt. Ben met paard bij Britta. Morgen nog klein stukje naar Emmen, daarna weer terug naar hier en dan zondag via Emmen weer naar huis.

Ik gok erop dat het wel meevalt. In noodgeval zal er in de (directe) ongeving wel wat te regelen zijn.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 06:37

Veel succes allemaal en natuurlijk ook veel plezier!
Hopelijk valt het wat mee met het weer :j

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 07:15

Ik heb me zojuist toch afgemeld :(
Ik gok het er niet op..

Iedereen anders heel veel plezier vandaag!

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 07:47

Er wordt ook afgeraden door het VID om NIET met aanhanger de weg op te gaan!
zie site vid.nl

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 13:17

Het was mooi georganiseerd in Erica!
Wij hebben toch nog een extra nachtje geslapen bij vriendin, vanwege het slechte weer en zijn vandaag naar huis gereden :)

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 14:36

Niene87 schreef:
Het was mooi georganiseerd in Erica!
Wij hebben toch nog een extra nachtje geslapen bij vriendin, vanwege het slechte weer en zijn vandaag naar huis gereden :)

Helemaal mee eens! lekker relaxte organisatie én deelnemers. Zaterdag liep het wat uit en ik heb echt niemand horen mopperen, dat is op de reguliere concoursen wel anders. Gelukkig vandaag prachtig weer gehad!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:59

Hier een heerlijk weekend gehad :D
Gelukkig stallen voor de twee Tinkerdames, dus ze konden mooi droog staan hele weekend :D
Was zowaar droog gebleven zaterdag, tot ik Marlien moest voorlezen whuahahaha! 4 winstpunen rijker in het L1, en twee mooie springrondes, dus erg tevreden hier!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:06

Maar we hebben wel DE zomerstorm van de eeuw getrotseerd :D En ondanks de stortregen en wind heeft het me zaterdag wél een winstpunt opgeleverd.
En vandaag bij windstilte en zonneschijn ondanks voor mijn gevoel slechte proeven toch 2 winstpunten gereden.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 21:07

Ook hier supertevreden en doodop inmiddels. Het weer viel eigenlijk nog heel erg mee en we hebben weinig gemopper gehoord.

Komende dagen komen de uitslagen online. Ook zal binnenkort een tussenstand gepubliceerd worden en de data voor de winter. Hou dus de Facebookpagina en Bokt goed in de gaten...

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:38

Was een heel gezellig weekend... heel erg balen dat ik mijn knappe Bonte niet mee kon nemen -O-
Heb me net ingeschreven voor Heeze laten we heel hard duimen dat mijn Bonte dame dan weer lekker mee kan doen :o

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 07:10

patrick1994 schreef:
Was een heel gezellig weekend... heel erg balen dat ik mijn knappe Bonte niet mee kon nemen -O-
Heb me net ingeschreven voor Heeze laten we heel hard duimen dat mijn Bonte dame dan weer lekker mee kan doen :o

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* JAAAAAA, super goed bezig Patje *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb een super weekendje gehad, zaterdagochtend had m'n nieuwe aanwinst keuring en had een nette 2de premie +:)+ en 's middag mocht ik aan de bak met Keltic. Ik wilde dolgraag mijn laatste twee winstpunten halen in het L1 zodat ik over kan naar het L2. We hebben hard getraind en dat was ook terug te zien op de protocollen/punten 190+187 [189-2 -> foutje gereden].

We hadden maarliefst 3x een 8 op ons protocol (eentje was voor verzorging := ) Maar ik was zo trots, ook op het feit dat we nog nooit een voldoende hadden behaald op halsstrekken............En dan beide proeven een 6 *\%/* Helaas ging het wijken zaterdag een beetje bagger, en de verruiming in de galop was te weinig {maar dit is iets waar we heel erg hard aan werken tijdens de lessen en dat heeft even tijd nodig}.

Door het slechte weer durfden we de rit naar Limburg niet te maken, gelukkig konden we een nachtje langer blijven en zijn we de volgende ochtend naar huis gereden :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 16:56

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 17:33

En ook op verzoek; de tussenstand van de zomercompetitie bijgewerkt tot en met Emmen. Mis je jezelf op de lijst? Stuur dan even een mailtje naar nsvtsport@gmail.com met de wedstrijden die je gereden hebt. Let wel, op deze lijst staan combinaties die nog maar 2 proeven gereden hebben, er kan dus nog vanalles gebeuren.

Afbeelding

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:15

Ja je mist iemand :Y)

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:45

Ik meld me hier ook even *\o/*

Wij hebben ons zojuist met 2 van de ponys ingeschreven voor de 29e in heeze :) klasse B onderling dressuur, en 60 cm springen. Ben erg benieuwd, al eventjes niet meer op wedstrijd geweest

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:40

Leuk :D

Hier ingeschreven en al bevestiging terug gehad voor Hagestein, Elke met mij twee dagen L1 dressuur en 60 cm springen, en bijrijder Lydia gaat beide dagen dressuren en springen met Fayette.

Zat nog heeeeeeel erg te twijfelen om haar dit jaar nog ergens te laten keuren,maar besloten te wachten tot ze minimaal M1 dressuur is. Hopelijk dan net wat sterker in de gangen en mooier in de bespiering.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 19:15

Op dit moment is de wedstrijd (29 en 30 augustus) in Heeze voor de zaterdag vol. Inschrijven voor de reservelijst is mogelijk. Mochten we meer dan 12 combinaties voor de zaterdag op de reservelijst hebben gaan we kijken voor een extra ring. De dressuur is in de middag. Voor het springen kan nog wel worden ingeschreven.

Voor de zondag nog beperkt startplek voor de dressuur, ook hier in het springen nog wel plaats genoeg.

Ook de stallen en eventueel overnachting zijn nog beperkt beschikbaar.

Inschrijven gaat zoals altijd via nsvtsport@gmail.com

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:21

ik ga in Heeze op de premiekeuring. heb er zin in!
vorig jaar ook geweest en terug gekomen met 1e premie en dagkampioen van de jeugd *\o/*

hopelijk dit jaar ook weer goed resultaat :D

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 21:13

Zijn wij net op tijd geweest met inschrijven voor heeze. Heb er zin in! Ben ook erg benieuwd hoeveel deelnemers er zijn, andere koudbloedenwedstrijden waar ik was waren altijd erg rustig

Enig idee wanneer ongeveer de startlijst komt?