Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hier wel regelmatig Tinkers overal, man.. Op mijn rijvereniging alleen al lopen er 5 rond
en trust me, we hebben een redelijk fanatieke wedstrijdgerichte club.

Leonoor schreef:De Kroo wil ik echt niet meer starten met een Tinker
Wij komen ook van Zeeland, rijden wel regelmatig naar de koudbloeden/tinkerwedstrijden, maken er dan meteen weekendje van.
Melati_vS schreef:Leonoor schreef:De Kroo wil ik echt niet meer starten met een Tinker
Wij komen ook van Zeeland, rijden wel regelmatig naar de koudbloeden/tinkerwedstrijden, maken er dan meteen weekendje van.
Mag ik vragen waarom? Vanwege dat je met een koudbloed komt en aangekeken wordt?
Het is dat ik niet verder van huis kan want denk dat ik zelf ook liever ergens zou willen starten.
Henderike_1 schreef:Anke schreef:Wat mij opvalt is dat een jonge tinker nog veel moeite heeft met balans en evenwicht met een ruiter erop. Galop is dus een toekomst doel.
Is dat voor jullie herkenbaar of niet?
Bij ons is dat ook een puntje inderdaad. Maar gaat steeds beter.
Anke schreef:Wat mij opvalt is dat een jonge tinker nog veel moeite heeft met balans en evenwicht met een ruiter erop. Galop is dus een toekomst doel.
Anke schreef:Wat mij opvalt is dat een jonge tinker nog veel moeite heeft met balans en evenwicht met een ruiter erop. Galop is dus een toekomst doel.