mijn kleine hengst Flynn is een zoon van Forrest! misschien gaat hij de volgende tinkerdagen (2016) wel mee….
Laura heb ik zojuist ook opgegeven, elke dag 1x B proefje met Bens en voetbal + hindernisbaan. Naomi (vriendin van mij) gaat ook mee met haar oudste dochter dus dan kunnen die twee meiden mooi samen in een trailer.
Schimpje schreef:Laura heb ik zojuist ook opgegeven, elke dag 1x B proefje met Bens en voetbal + hindernisbaan. Naomi (vriendin van mij) gaat ook mee met haar oudste dochter dus dan kunnen die twee meiden mooi samen in een trailer. Ik heb dibs op t stapelbed! Samen met Patrick
Haha, dat word denk ik toch de caravan van mn tante mee vragen.. Daar kunnen we wel met meerdere in denk ik.
Die van mn tante ook, zo'n vette tabbert. Maar goed, daar slaap je dan ook wel met 4 tot 6 man in, dus dat compenseert..
Leonoor schreef:Aan de andere kant, die trailers staan er toch al... kids kunnen daar makkelijk in slapen Caravan is ook niet voor de Kids hahaha
Ik ga heerlijk alleen lekker de ruimte voor mezelf in de trailer.... of me moeder moet dit jaar zo gek zijn om toch mee te gaan hahah