Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jansje73 schreef:wat denk je hier van : Verzamelen en vertrekken vanuit de Bonte Hoeve . Een bos en duin rit met tussen stop . En na afloop bij de Bonte Hoeve met zijn allen een BBQ ? ( Natuurlijk wel in overleg en een iedereen een bedrage aan de BBQ !)
Blingh schreef:jansje73 schreef:wat denk je hier van : Verzamelen en vertrekken vanuit de Bonte Hoeve . Een bos en duin rit met tussen stop . En na afloop bij de Bonte Hoeve met zijn allen een BBQ ? ( Natuurlijk wel in overleg en een iedereen een bedrage aan de BBQ !)
Dat is voor mij echt niet handig. Dan moet ik met de trailer terwijl ik het te paard gewoon kan.
Blingh schreef:Leuk zeg! Met Rogan zijn we op zijn 3e begonnen maar hebben we laten staan en op zijn 4e goed doorgepakt. En bijna alles in het bos
Leuk om die vorderingen te lezen van jullie!
casjmir schreef:Nimby: wil Ailish ook niet voor haar vierde gaan rijden. Vind haar bouw ook nog helemaal niet volwassen. Laat nog maar lekker groeien. Ga ook beginnen met wandelen langs de weg. Het doorrijden in de bossen (ergens volgend jaar) lijkt me ook een goed idee.....
Ben wel benieuwd hoe Blingh dit heeft aangepakt. Vooral de eerste keren lijkt me wel spannend.
accady schreef:hallo allemaal ik wilde me ook aanmelden met een bonte hoefje.Genaamd Higgins veulen van Rowena en Hilko.Higgins is sinds januari bij mij en al heel veel meegemaakt.Maar heel erg trots op mijn paardje.lukt alleen niet om een foto erbij te krijgen,wil iemand dit uitleggen hoe ik dit kan doen of waar ik dat kan vinden?
accady schreef:hallo allemaal ik wilde me ook aanmelden met een bonte hoefje.Genaamd Higgins veulen van Rowena en Hilko.Higgins is sinds januari bij mij en al heel veel meegemaakt.Maar heel erg trots op mijn paardje.lukt alleen niet om een foto erbij te krijgen,wil iemand dit uitleggen hoe ik dit kan doen of waar ik dat kan vinden?