Jitske nog gefeliciteerd met Saph,Voor het eerste plaats ik hier toch ook eens foto's van mij kleine meiske. Haar 2e fotoshoot in haar korte leven.
Hier mijn 3 poepies uit Ierland.het gaat goed met ze en voelen zich al goed op hun gemak !Larry EdwardFinella
Jonas is de afgelopen jaren toch wel een beetje veranderd.. Winter 2010 is hij 3.5 nu dec 2013 is hij 6.5.
mijn rachel paar dagen geleden met haar maatje ruby,inmiddels staan ze lekker binnen, laatste gras is nu ook op... volgend jaar weer.
Super mooie Tinkers in het topic! Kijk en geniet elke keer mee van jullie pracht paardjes! Pink Rosé is momenteel lekker overbouwt, haar schoft is 142 en de kont is 148...ben benieuwd hoe groot ze word!!Wil ook graag mijn bijrijdpaardje aan jullie voorstellen: Laddy een ruin van 7 jaar, schoft 140Lekker eigenwijs en gekke bekke trekke Grondwerk en vrijheidsdressuur vinden we ook erg leuk!
@Caily: Nee ik weet geen afstamming, hij is geïmporteerd uit Ierland door een tinkerstal hier in friesland... en daar heeft de eigenaresse hem gekocht. Tis een heerlijk paard, alleen niet zo braaf als ze dachten...
Fenomeno schreef:hier mijn tinkerboy ^^ hij komt dinsdagavond aan Jan [ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]wooow wat n prachtige tinker!