gaat zeker weer een gezellig weekend worden!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gaat zeker weer een gezellig weekend worden!!

destiny88 schreef:ik moet 10:00 uur starten zaterdag, moeten er voor 09:00 uur zijn omdat mijn moeder moet schrijven. Dus word zeker rond 08:00 uur wegrijden van stal en dan daarvoor nog alles pakken en paard laden en misschien nog een beetje wassen.. :-P Dat word heeuull vroeg :-P
ik hoef nu maar half uurtje te rijden
Leo hahahaha
destiny88 schreef:Twijfels twijfels.. Wat ga ik doen!?! Zondag M2 starten?? Vanavond les gehad en op zich ging alles goed tot we Travers gingen oefenen en toen zei me juf waarom zou je M2 starten als jullie dit allebei nog niet kunnen.? Dat is zonde! Zou ik zelf niet doen ik zou pas overstappen als ik er thuis klaar voor was. Nu ga je dit rijden voor niks een winstpunt haal je er toch niet mee.. Aan de ene kant heeft ze natuurlijk gelijk.. We zijn er nog niet helemaal klaar voor en me paardje vind het allemaal zo moeilijk!
Thnx voor de peptalk!!
Ben vanavond alvast begonnen met dr manen uitkammen.....scheelt morgen weer....ze heeft van zulke rot manen.....schieten zo weer in de klit
Afgelopen jaren is ze alleen meegeweest voor de veulens.......
Dacht dat ik rond 11 uur nog wel ruim op tijd zou zijn
Ik zorg dat we er zijn