Wij zijn er van het begin tot het eind van de hengstenshow !
carolina1278
Geplaatst: 08-04-13 19:05
Helaas moeten wij nog 1.5 uur terugrijden met paard, dus helaas kunnen we niet alles meemaken..maar zullen eens met de stalhouder overleggen hoe laat we nog thuis mogen komen
wij moeten nog ruim een uur zonder paard terugrijden , maar de volgende dag wel om 5.30 uur van bed af om weer te melken .... We zullen wel met dikke ogen in de melkput staan de olgende ochtend , hahahahah
Zoal het er nu naar uit ziet met Liza kan ik wel de hele avond aanwezig zijn in Nieuwegein Er is een vriendin van mij hier thuis om haar in de gaten te houden. Maar ze loopt nog steeds een week achter op 'schema' dus ik verwacht niks dit weekend eigenlijk
Leuk want er zit voor mij wel een leuke hengst(en ben nog in twijfel...) bij voor Mella.
Hier even overlegd met de stalhouder en we mogen in principe zo laat (of zo vroeg ) als we willen terug komen, dus maar eens zien hoe lang we het volhouden
patrick1994
Geplaatst: 08-04-13 23:24
Ik heb der echt onwijs veel zin in, de kür zit nu aardig in me hoofd donderdag nog een keer oefenen en dan gaan we lekker knallen zaterdag avond Al die knappe hengsten wordt vast een groot spektakel
Mocht er iemand zijn vanuit Zeeland eo met rijbewijs die mee wil rijden naar de show (vertrek wel rond 12.00 uur) geef dan eventjes een pbtje naar mij aub.
Helaas zijn er vandaag een aantal afmeldingen binnengekomen voor de Hengstenshow, het programma zal daardoor een klein beetje worden aangepast. Definitieve programma hangen we morgen op in de manege op.
starjo
Geplaatst: 12-04-13 14:20
Wat jammer hoeveel heb je r nu nog over dan?
Ben nog druk bezig met de muziek uitzoeken , weet echt niet wat ik wil. zal toch vanavond een keus moeten maken, heb niet echt een kur gemaakt, dus doe zomaar weer wat Maar we maken dr maar wat van
patrick1994
Geplaatst: 12-04-13 17:38
Improvisatie was misschien indd makkelijker geweest ik zit behoorlijk in de spanning voor s' avonds hahah maar gaat zeker goed komen
annelot
Geplaatst: 12-04-13 21:53
Zo, morgen rond 12 uur ryon wassen, dan hopen dat hij op tijd droog is, anders pakken we de fohn wel Ben nog bezig met het liedje en flyers zijn gereed! Heb er zin in!