[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:50

Oei even schrikken voor johan dan! Gelukkig waren t wel aardige mensen, heb ze wel eens anders meegemaakt (dan rent een hond al blaffend rond het paard en durft zelfs bijna te happen, vraag je of ze hun hond bij zich willen roepen / houden, krijg je grote mond. Dan zeg ik altijd dit paard is misschien lief, maar de volgende geeft misschien wel een lel.)

Faye dat klinkt heeerlijk!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:10

heb een heerlijke grote ronde gewandeld met eros.denk wel 4 km.hij liep braaf mee.was wel wakker,maar niet vervelend.
heb met de wandeling even mijn gedachten kunnen verzetten,had ik wel even nodig..

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:20

Lor: Heb ff gegoogeld. Lijkt goed die nurtural. Fijn idee met dat 'dingetje' onder de kaak voor de release en de stabiliteit. Heb zelf een dr. cook gebruikt bij Keira, dus gewoon kaak gekruist. Daar reageerde ze prima op, maar de release was ontzettend slecht, zodat het dus ging 'knijpen' onder haar kin, dat was niet wat. Zelf wil ik graag nog een sidepull proberen, kijken hoe dat gaat. Rij nu met ons academisch kaptoom, waar we ons grondwerk ook mee doen, voor ons beiden dus bekend. Reageert ze met rijden ook super op. Lastig hoor, om een beetje wegwijs te worden van al die optomingen :?

Maartje: Gefeliciteerd! Naar welke dierentuin zijn jullie geweest?

Chantal: En daar waren de foto's al.... Mooie meiden!

Clocloken: Leuk de Efteling!

Nathalie: Spannend hoor!

Jessica: Spannend voor Luna en Johan. Dingen gaan inderdaad niet vanzelf. Heel herkenbaar. Hier nu op een zelfde manier bezig met man en paardje. Maar door vol te houden komt het vast helemaal goed!

Ellie: Lekker wandelen doet een mens altijd goed. Fijn dat je mannetje zo lekker braaf was!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:03

Eindelijk een nieuwe deken voor Amigo. Er is eindelijk kleine verbetering te zien hij gaat vooruit. Vanochtend op een groter stuk beton pad gezet en meneer had even zijn gekke 10 minuten voor hij weer de merrie's bij het andere hek ging versieren :P

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:40

Dank voor de mooie complimenten over paarden en meiden !

Hier ben ik totaal uitgeput ..... dagen van 06.00 tot 21.00 uur zijn echt zwaar , hahahha... moet er hard aan wennen...
Vandaag help ik tot half 7 en dan ga ik naar binnen en neemt Andre het van mij over, hij is gelukkig thuis.

Mijn lijf is helaas niet op en top gezond , dus moet de boel langzaam opbouwen , maar nu moest ik alle dagen helpen. oftewel , vanmiddag zat ik al te slapen op de bank , erg he ? hahahhaha ben je net 38 jaar , maar voel me meestal 80....

Morgen maar eens lekker omtutten met mijn paardjes.. Kaydee knapt op , zienderogen , dus denk dat ik er even zonder zadel opga ....morgen gaan de kinderen weer aar school , dus even tijd voor mijzelf !

Vind het leuk om al jullie verhalen te lezen , alleen het probleem bij mij is als ik alles wil gaan beantwoorden weet ik niet meer wie wat geschreven heeft... dat knopje zit er gewoon niet op bij mij ...
dus geen onwil hoor , maar meer onmacht.

nou dames , ik ga weer naar de stal !

doegie !

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:48

hinke_1985 schreef:
Lor: Heb ff gegoogeld. Lijkt goed die nurtural. Fijn idee met dat 'dingetje' onder de kaak voor de release en de stabiliteit. Heb zelf een dr. cook gebruikt bij Keira, dus gewoon kaak gekruist. Daar reageerde ze prima op, maar de release was ontzettend slecht, zodat het dus ging 'knijpen' onder haar kin, dat was niet wat. Zelf wil ik graag nog een sidepull proberen, kijken hoe dat gaat. Rij nu met ons academisch kaptoom, waar we ons grondwerk ook mee doen, voor ons beiden dus bekend. Reageert ze met rijden ook super op. Lastig hoor, om een beetje wegwijs te worden van al die optomingen :?

Het is een grote hap al die verschillende optomingen en inwerkingen. Als ze op kaptoom goed loopt is de kans wel groot dat ze ook op sidepull gaat goed lopen :j .

Lepel@ Ik quote daarom iemand haal dan de quote weg en reageer iedere keer in het appart scherm. Dan heb ik de belangrijkste gebeurtenissen wel mee. Als ik niet weet hoe te reageren dan reageer ik niet.

Leuk dat Amigo een nieuw deken heeft! Jack moet nog altijd een zweetdeken, gaat wel eens komen hoor... ooit :')

Ellie@ Aah gewandeld met Eros, super. Is een goede basis voor als je er gaat beginnen mee rijden zelf.

Verder ik heb niks gedaan met Jack vandaag, niet omdat ik geen zin had maar nouw ja ben voor school gaan fotograferen en tegen dat ik terug was was het al laat (ging bijna beginnen schemeren). Nu ik kruip er wel een andere keer terug op :j

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:35

Draakje gefeliciteerd met jullie zevenjarig jubileum.

amigo en een nieuwe deken

fijn dat de nurtural bevalt, Lor.

Arme Sjaak bij de tandarts...wel knap van Denzje!

leuk al die aankoop en nu foto's. Ik zal ze ook eens opzoeken.

jess was vast even schrikken.

ellie, vervelend van Eros' oor. Zou het lichamelijke eerst uitsluiten en vervolgens psychisch kijken. Wellicht slechte ervaring, maar het is fijn wanneer je lichamelijk ongemak kunt uitsluiten.

Zo morgen lekker een dagje vrij.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:54

Oei, Johan op vliegles.. gelukkig valt het mee en bleef Luna netjes stilstaan.. zij zal ook wel denken.. oo oo wat heb ik nu weer gedaan..
Goed hoor Johan dat je direct er weer opgestapt bent, Luna deed het immers niet met opzet.
Vallen en opstaan! ;)

Chan. Lekker tijd voor jezelf nemen hoor.. wij lopen niet weg ;)

Lekker er op uit geweest met Denz. eerst flinke poetsbeurt want hij verhaard echt heeeel erg.
daarna de duinen weer opgezocht.
uit eindelijk waren we allebei moe toen we thuis kwamen.
Denzel was ook aardig bezweet dus het is wel fijn dat hij weer wat haartjes gaat verliezen..

Sfeer foto
Afbeelding

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:58

Lekker zo in het zonnetje!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:16

@jess,ik heb niet het idee dat het iets lichamelijks is.hij zit wel super in zijn vel.de vorige eigenaar heeft verteld dat ze de oren heeft proberen bij te knippen.rechtse oor ging goed ,maar links zit dus dat wratje,misschien heeft ze daar wel tegenaan getikt met knippen.dus ik vermoed iets psygisch.
momenteel aai ik hem iedere keer in zijn hals en dan steeds wat verder.en nu kan ik licht het oor aanraken zonder dat ie zijn hoofd omhoog gooid.via de rechtese kant kan ik het oor volledig aanraken(zelfs dat ie z'n hoofd laat zakken)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:20

denzel is echt prachtig...

nou helaas gaat de koop niet door eerst moest die vrouw dr andere pony verkocht worden ze mocht er niet nog 1 bij helaas...
van de week nog een andere kijkster dus ben en blij heel benieuwd..
zo en nu ga ik 8 pagina,s bijlezen :j

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:24

tnx nathalie..
balen dat de verkoop niet door is gegaan.. we wachten het af

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:27

Jammer inderdaad!

Aah verharen, Jack is nu sinds halverwege December bezig met verharen (kwam vorig jaar ook zo vroeg).

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:31

Balen Nathalie, maar goed wel een verstandige.

je hebt in ieder geval wat geinteresseerden, of het was is is een ander verhaal.

Was het heerlijk weer om een flinke rit te maken moet ik werken hahaha. Zul je altijd zien

Al klaar met klussen Fay?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:32

Kailonne schreef:
Jack heb ik ook van een foto gekocht. toen laten keuren en daarna opgehaald.

Deze foto's stonden op marktplaats. Jack was toen net 3 jaar.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En zo is hij nu:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

wat is hij mooi geworden <3

meiden ik had misschien even een hele brutale vraag aan jullie maar ik blijf toch zo kwijlen van jullie mooie tinkies is t niet eens leuk om een tinkie fotografeer dag doen in t midden van t land???
als er nog iemand is die in de buurt van heiloo woont en tinkie lief wil eens model spelen dan zou ik daar wel keer een shootje van komen maken...

pff wat ik dus echt apart vind van gizmo is dat hij zich bij de vorige kijker precies zo gedroeg zoals hij altijd tegen mij is afstandig en wil niks van me weten maar vandaag was hij in ene een enorme slijmbal en wou graag knuffelen ben er zelfs even zelf opgeklommen -O- t voelde wel nog steeds heel angstig maar t deed me wel goed om te weten dat hij me nog wel toe liet op ze rug...(ben er na dat buitenritje namelijk niet meer opgeklommen omdat ik gewoon niet meer durfde)
maar nu wel ff op t land we hebben een rondje gestapt op t land en daarna eigenlijk een kwartier gewoon stil gestaan en daarna ben ik af gestapt...zo stom en dan ga ik weer twijfelen aan me eigen gevoel maja dan denk ik ook wat kan ik dan falen gewoon in hoe t dan normaal gaat... -O-
gewoon zo afstandelijk hoe hij doet en dat tie niks van me wil weten en dan in ene is t weer een dag goed en dan komt die vreselijke twijfel maja hij mag nu gewoon naar een leuke ruiter die wel bij hem past.
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-01-13 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:33

Helaas mis ik vervoer daarvoor met grace

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:38

helaas wel vervoer hier.. had Gracey zo op kunnen pikken maar samen met Denz, is dat denk ik not done. haha daarbij iets te ver rijden helaas.. maar Nathalie, je mag altijd een dagje Zeeland doen hoor ;)
combi van Leonoor en bij mij haha

Jaa Jess. we zijn zo goed als klaar!! nog wat plintjes verven maar in grote lijnen is alles in orde en is het weer bewoonbaar.. dus volgende keer als je hier bent staat alles fris in de lak haha

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:44

Ik ga niet zover rijden voor een fotoshoot :n

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:50

En helaas is het voor mij vanaf België er ver |( .

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:52

Het zag er toen toch al netjes uit? Nu let ik ook nooit op de plinten hoor bij iemand thuis. Ik werd afgeleid door de zeeuwse bolussen!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:54

Dames... Moeten wij niet eens meeten? Nu weet ik dat er vrij veel naar de HK van het ICS gaan, kunnen we daar niet gezellig samen iets doen? Tijdens de keuring of een drankje na die tijd ofzo?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:56

HijadelaLuna schreef:
Dames... Moeten wij niet eens meeten? Nu weet ik dat er vrij veel naar de HK van het ICS gaan, kunnen we daar niet gezellig samen iets doen? Tijdens de keuring of een drankje na die tijd ofzo?

Ik ben daar niet hoor :D

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:58

Spelbreker :P
King moet eigenlijk wel weer dus hoopte je hiermee te overtuigen. Of ben je gewoon bang voor me? Pesse ga je ook al niet heen :( ;)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:59

HijadelaLuna schreef:
Spelbreker :P
King moet eigenlijk wel weer dus hoopte je hiermee te overtuigen. Of ben je gewoon bang voor me? Pesse ga je ook al niet heen :( ;)

King gaat er ook niet heen :D

En ja, doodsbang!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:01

Dat bedoel ik, terwijl hij eigenlijk wel moet, hij is immers veel meer waard dan wat er nu staat, dat weet ik zeker! :j