Wat is hij mooi donker geworden ,hij heeft zich al mooi ontwikkeld Monique !
onley
Geplaatst: 06-01-13 19:52
jill eerste x zadeltje erop
DeCobvan
Geplaatst: 06-01-13 21:06
Sanne is leuk! en knappe Ruslo.. komt hij ook naar de ICS keuring in april? Whis en Pat. lekker stel is het toch! leuk Jill met haar zadeltje, hoe oud is ze nu?
vandaag maar weer eens de duinen opgezocht met mn ventje.. even wat sfeer foto's van het heerlijke weer.
Denzel
karla60
Geplaatst: 06-01-13 21:35
Daar gaan we! Onze nieuwjaarsduik.
En natuurlijk de tinker ( Brighton ) voor op.
Even het water testen hoor.
Hij is goed gekeurd volgens het zee paard.
De anderen volgen
Nadeel van zo'n klein paard, je krijgt natte voeten.
Tristan staat ook '' te wachten '' op zonnig weer ....
Zodat ie weer kan rennen en gek doen op de wei (zonder dat wij onder de modderspetters zitten....)
Dat we weer kunnen wandelen naar het ''groene'' bos
onley
Geplaatst: 07-01-13 14:59
fayem89 schreef:
Haha nee hoor geen paniek hier.. Ik had haar alleen jonger in geschat haha.. Dan is ze even oud als die van mij. Denzel wordt ook 3 in april.
ja ze ziet er ook nog echt puppy uit vandaar ook dat ik het echt rustig aan ga doen met haar ze is nog lang niet uitgegroeid (hoop ik) en moet ook nog wel wat zwaarder gaan worden..
maar vind ook wel dat ze echt regelmatig in de hand moeten komen hoor voordat ik straks daar een buffel heb staan en ik kom er niet weg mee
Volgens zijn papier is zijn kleur red dragdon, eeuwig zonde dat hij vroeger gecastreerd is maar het kan niet anders Deze foto is btw van de zomer gemaakt, nu is zijn vacht veel donkerder..
Daarnaast staat ook de merrie Mac Mary hier op stal.