Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nuage schreef:Ja maar het ligt gewoon aan hoe groot je kont is, je hebt appels en peren. Maar ik vind het nogal ver gaan om dat over iemand te bespreken die hier niet eens vanaf weet.

,Dioxide schreef:Tsja, ik ben zelf ook veel te zwaar maar helaas zit onder mijn laagjes spek ook een hoop spieren van 10 jaar sporten (fitness, fietsen), zwaar werken en 19 jaar paardrijden. Daarbij komt dat ik ook een ruime 1.85m lang ben en alleen echt een dikke kont en benen heb. Ben kerngezond, alleen val ik om onverklaarbare reden niet af en de huisarts is op dit moment maar weer opnieuw onderzoeken aan het aanvragen.
Mijn 5 jarige tinkel is 1.70m en een behoorlijke bodybuilder. Op dit moment zijn we bezig met conditie opbouwen en hem doorrijden, maar buitenritten van ruim 2.5u zijn geen probleem en doet hij de hele weg met de oortjes erop en
de pas er in.
Liever iemand die zwaarder is en netjes rijdt, dan een lichte stuiterbal en trekmiep.
ElCamino schreef:Je kunt best zwaar zijn, maar wanneer je met gevoel kunt rijden en het paard niet in de weg zit heb ik liever een zwaar iemand dan een lichter persoon die mijn paarden in de weg zit, op de rug bonkt en in de monden zit...
Gewoon uitproberen dus!!!!
Citaat:Wat heb je liever iemand van 90 kg die keurig rijdt. Of iemand van 50 kg die continue zit te plukken in zijn mond. Makkelijke keus denk ik.
Citaat:Liever iemand die zwaarder is en netjes rijdt, dan een lichte stuiterbal en trekmiep.
Ninx schreef:Liever iemand met een gezond gewicht die netjes rijdt toch?
Die optie wordt eigenlijk nooit genoemd....
Op een of andere manier is het altijd kiezen tussen een keurig rijdende zware dame, of een stuiterend en trekkend skelet.... vreemd...