Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KootMiraDrum schreef:Overleg idd even met Laarakker over selenium, veel paarden hebben daar idd een gebrek aan.
zuzu schreef:sorry dan ...maar er zijn veel mensen die laarakker maar zweverij en onzin vinden en daar heb ik in het verleden ook al zoveel gezeur over gehad en dacht nu krijg ik daar weer een discussie over ....excuses![]()
goh hoe leg je uit wat laarakker doet ......ik denk dat je dat het beste even kan lezen op de site , daar staat uitgelegd hoe hun werken met de lechner antenne enz. ...vind dat erg moeilijk uitleggen ....holistischdierenarts.nl
hun meten in principe een paard door op de energie niveau's van alle organen enzo ..... want alles in je lichaam heeft een energie ...en aan de hand van die energie kun je zien hoe een orgaan werkt
en dan aan de hand van fytotherapie ( dus de compositums waar ik het over heb) je paard behandelen
ook wordt daar in combinatie met voer en omgevingsfactoren gekeken naar de beste oplossing
blaze is daar 4 jaar geleden ook onder behandeling voor die lever geweest , omdat de 'gewone' veeartsen geen medicijnen voor dit soort zaken hebben en ook eigenlijk alleen kijken naar dat de lever niet goed functioneet en bij laarakker kijken ze naar het gehele paard , dus waar de oorzaak echt vandaan komt , hoe het dan komt dat die lever zo raar doet
zuzu schreef:als ik de dierenarts en de arts van de kliniek volg , gaan we alleen behandeling leverbot doen en verder niets ...
zuzu schreef:geen stijve spieren bij de paarden te zien en welke bloedwaardes zie je aan voedingstekorten???
net veearts gebeld ....geen leverbot eieren in de mest , maar dat was te verwachten ...zegt dus niets ....dus morgen fasinex halen
geen andere worm besmettingen
over 5 weken weer een bloedonderzoek ... en kijken of leverbot behandeling - homeopatische behandeling en ander hooi de leverwaardes doen dalen.....