M_D_H schreef:snelste tijd en een paar gewone hindernissen en een paar vaste
Word nog leuk

In tripalon Leusden wel gemerkt

Dan vind hij het wel zat haha.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Ik doe complete marathons zonder ijzers hoor, en dat gaat echt heel veel harder en vol zeer scherpe bochten en die van mij glijden eigs nooit uit of wat dan ook.
MelanieB schreef:Doen we met snelste tijd? Hoe ging dat vorig jaar? Lijkt me dat er dan alleen maar geragd word?
Niet dat die van mij niet snel is, moet maar eens wat crosshindernisjes deze week weer meepakken, madame was voriger keer strontvervelend met springen..
Crosshindernissen voor bon ook geen probleem.. Losse balken zijn veel moeilijker.
dippie25 schreef:Ine wanneer is de prijsuitreiking ongeveer??
is het mogelijk om op het parkeerterrein een prikweitje neer te zetten??
heb er al veel zin in
tot zaterdag allemaal
gr deborah
patrick1994 schreef:Hoe zit het indd met de prijsuitreiking is het gewoon per klasse??
Want we moeten namelijk nog een heel eind terug rijden dus als dat pas om twee uur gaat zijn is dat best beetje lang zeg maar....
Klijn schreef:Hebben jullie het springparcour uitgeprint? Dat vond ik in Uden erg fijn kon ik even goed leren hoe ik moest rijden hahaha anders rij ik verkeerd!
Desiree_1993 schreef:Is hier toevallig iemand die mij zou kunnen/willen voorlezen om 10:48 en 11:03 in ring 1&2? Het is niet per se noodzakelijk maar ik zou het wel leuk vinden want dan kan er een vriendin van me filmen en een vriendin foto's maken.
Ik had eigenlijk nog een 3e persoon maar die komt niet meer.