Ik vind dat deze foto een plaatsje hier verdient...... Omdat ze zoveel van Whis houdt en zelf lichamelijk het niet meer aan kan voor Whis te zorgen komt Whis in januari bij ons te staan
Het is een prachtige oplossing voor jullie allebei dames, maar makkelijk wordt het er zeker niet van...
Tinkermuts
Geplaatst: 13-12-11 06:50
ach lieve peetje wat zal dit moeilijk zijn voor je, maar het is een goede keus van je, hele dikke kus voor jou.
Oona
Geplaatst: 13-12-11 13:45
Wat prachtig die sneeuwfoto's! Ik heb er jammer genoeg nog geen van mijn stinker in de sneeuw, dus ik hoop toch wel wat op sneeuw deze winter
Zondag wel een leuke winterwandeling gemaakt toen was het gelukkig nog droog.
sophiatinker
Geplaatst: 13-12-11 14:14
oona, ziet er gezellig uit bij de winterwandeling tinkermuts, lekker aan het eten patrick, fijn dat je haar een plekje kan geven siemxfunny, leuk kaartje kailonne, jack loopt mooi voor de wagen lisjuuh, lekkere sneeuwkaart tinkert_tje, heerlijk op het strand Jayney, leuk resultaat met de vlechten 8nnemiek, leuk detaille op de kaart leonoor, aldoor hoofd omhoog jacktje, kerststemming is het zeker calypso2008, mondje met sneeuw karla60, lekker in de sneeuw en de rest ook mooie foto's, heb van alles gezien en het is gewoon genieten
niet een goede foto,omdat hij binnen is genomen, maar leuk om te laten zien morrigan aan het springen
en bij haar nieuwe plekje aan het wandelen, nou ja wandelen, gras laten eten was het meer en ze heeft haar nieuwe deken op
Poosje81
Geplaatst: 13-12-11 15:13
Ongepast bericht verwijderd
renate85
Geplaatst: 13-12-11 16:53
Flynn zijn laatste dag met zijn mooie mama Indy. (Indy is verkocht...zie onderschrift voor wat info en meer foto's)
Met zijn lekkere bekkie
Jilletje
Geplaatst: 13-12-11 17:04
Boni en dr nieuwe halster, voor mn verjaardag gekregen alleen het touw heeft ze al lekker op staan te kouwen
Jemig Faye, wat doe jij toch met die dieren? Bij jou krijgen ze zo abnormaal veel behang. Luna mag ook wel een tijdje naar jou hoor
Stephannie7
Geplaatst: 14-12-11 22:16
Denzel is leuk!! Aniek lekkere haarbal is het al , en mooi koppie van Ruan AVG helaas nog niet Eevee leuke kaart! Jack staat er netjes voor! Kayleigh prachtige kaart van haar! Patrick hopelijk gaat ze helemaal ertussen passen bij jullie, sterkte voor beide partijen! Jij met het afscheid van Hidalgo en Petra en Saskia met het afscheid van whis!
Yentl eergisteren tijd voor een borstel beurt Alleen de sokken had ik opgegeven haha
En Tom eergisteren voor het rijden
grid
Geplaatst: 14-12-11 22:45
Heerlijke foto's weer
Marja & Peet heel dubbel allemaal zo maar ook heel mooi dat t zo kan
Dag mooie Indy het ga je goed in duitsland
en... JA leuk Kerstkaartfoto's
Mijne is ook klaar
Was nog een moeilijke keuze neem je een foto van vorig jaar van Sayla in de sneeuw of toch 1 met Ruari er ook bij al ziet dat er dan misschien wel erg/ te zomers uit... Na lang denken en puzzelen met de sneeuwfoto's van vorig jaar uiteindelijk dus gekozen voor een combinatie van 2 foto's mijn 1ste photoshop actie