Ben nog niet thuis hoor :p moet nog een half uur. Maar het liep mooi vlot door. Netjes optijd complimenten daarvoor.
isabellamoos
Geplaatst: 29-10-11 13:42
Chantal gefeliciteerd!!
Angeliekje
Geplaatst: 29-10-11 14:04
Gefeliciteerd voor degene die door zijn!
Heb vandaag wel stiekum even een traantje weggepinkt.... Had het zo graag anders willen zien, maar helaas..... Vind het echt vreselijk balen voor jou Dian! Je hebt er zoveel ingestoken, en dan is het best een flinke teleurstelling....
Boyan heeft zich wel behoorlijk laten zien in draf vandaag. Ben toch nog steeds onwijs trots op hem, maar dat ben ik altijd wel op hem geweest.
Wij zijn ook weer thuis. Bing is vandaag goedgekeurd voor het leven Met mooi commentaar van de juryvoorzitter De voorbrengers hadden het zwaar met hem, hij was druk druk druk. Maar toppie gedaan door de mannen Helaas daardoor een 6.8 voor zijn draf die hij weinig had getoond.
Gefeliciteerd voor Noedel, Jordy en Lord Willow met de goedkeuringen echt super.
Inderdaad jammer voor Boyan, hij heeft zich wel super goed geshowd in de draf zeg
Ik heb voor nu alleen deze Kunstig gedaan Natalia, foto van een foto
snowdon
Geplaatst: 29-10-11 16:24
Gefeliciteerd met de goedkeuring voor Nuadhu, Willow, Jordy en Bing! MilkyWay is een 2-jarige zoon van Collin toch? Die was dus nog later bijgeschreven? Hoe heeft die het gedaan? En hoe heeft Mellow het gedaan?
Dianne, kon je je wel een beetje vinden in de argumenten? Ik hoop het voor je dat ze redelijk waren, dan kan je het makkelijker een plekje geven. Je hebt een prachtig plaatje van een paard, wees trots op hem hoor. Ook als een nggk hengst kan je trots zijn op je ventje!
stalnijmegen