The Welsh Tornado Tolkien van Weremere Jelani's Bowen Deaglàn Snorremans van Germania Candyman Boris Sebastiaan van Tinkerstal Shenco Blue Geronimo (staat aangemeld) Sir Lancelot Winfield van 't Piepelveld Nolan van Halfweg Tommy Go-Go
vandaag trouwens in kosten gevallen, heb dan toch maar die leuke bruin leren voorbrenglijn gekocht zn hoofdstel is ook donkerbruin en ben zo'n pietje precies wat dat betreft
Resi_lover
Geplaatst: 17-03-12 16:15
Ik zie het nu Cecille, heb ik fout gekopieerd
Cecille schreef:
dat is toch niet alles ?
Nee joh! Alleen de hengsten die in dit topic vermeld zijn.
Ik denk ook wel dat veel hengstenhouders niet komen vanwege de locatie. Het is zo'n donker gat.
DeCobvan
Geplaatst: 17-03-12 19:30
ik twijfel of ik nog kom bezine prijs is zo hoog laatste tijd en om dan alleen vanuit zeeland te komen... dan tikt het toch wel ff aan he... maarja zal er nog eens goed over denken..
Voor mij is het ook best een eindje rijden, er zijn zeker een paar hengsten die ik wil zien, maar weet nog niet of ik ga.
stalnijmegen
Geplaatst: 17-03-12 19:58
fayem89 schreef:
ik twijfel of ik nog kom bezine prijs is zo hoog laatste tijd en om dan alleen vanuit zeeland te komen... dan tikt het toch wel ff aan he... maarja zal er nog eens goed over denken..
Denzel is nu 2 jaar toch? Kunnen jullie niet samen rijden, Denise en Faye?
Poosje81
Geplaatst: 17-03-12 22:34
fayem89 schreef:
Is bij mij ook een reden om te twijfelen, maar wellicht kunnen we carpoolen?
Geef maar een gil als je mee wilt Onder voorbehoud dat we dan weer een auto hebben voor meer als 2 personen. De huidige kan niet meer in zijn 5e versnelling. Maar druk opzoek naar een nieuwe geschikte
De mijne rijdt ook gewoon hoor Dus daar kan anders ook mee worden gereden! We hebben het er binnenkort nog wel effekes over! Kan ik mooi Mocca nog een kroel geven, vervelend!