Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
starjo schreef:@ TT met en zonder startkaart![]()
Voor zeelanders is het inderdaad goed te doen, daarom hadden wij zoiets van , voor de mensen van die kant en deze regio die wel graag mee willen doen maar Pesse en Heeze te ver vinden , is het misschien leuk als er ook hier wat in de buurt is en toch de puntjes mee kunnen tellen voor de WC.
![]()
Ik ga dan denk ik nog naar Heeze, dat is voor ons geloof ik ander half uur, is goed te doen
WenK schreef:Inmiddels kan er ingeschreven worden voor de wedstrijden in Pesse en Heeze.
Leden van NSvT en ICS kunnen deelnemen voor de competitie. De wedstrijd is verder open gesteld voor alle koudbloeden.
Alleen dressuur, zowel met als zonder startkaart, B t/m ZZlicht. (Heeze t/m Z2)
Inschrijven via http://www.tinkerstamboek.nl of via senr@tinkerstamboek.nl.
Vermeld in ieder geval:
Naam Ruiter
Naam Paard/pony
Ras paard/pony
Lid NSvT ja/nee, indien ja lidnr
Klasse
Met of zonder startkaart
Paard of pony (volwassenen of jeugd)
Leonoor schreef:Deelname voor de competitie (dan moet je overigens wel minimaal 2x rijden in de wintercompetitie) kan ook als je ICS lid bent. Je krijgt dan echter niet de korting op het startgeld wanneer je lid van het NSvT bent (en niet te spreken over de Battie waar ook alle uitslagen met foto's etc. in staanen de andere voordelen die je als lid hebt
)
WenK schreef:Dat weet ik als het goed is deze week nog. We richten op 12 februari en anders de 19e.
grid schreef:WenK schreef:Dat weet ik als het goed is deze week nog. We richten op 12 februari en anders de 19e.
Weet je het ondertussen al ? Hoop stiekum dat het bij jullie de 19e iswant wij blijken dus ook maar beperkte opties te hebben ivm de locatie nl 12 of 26 febr waarvan vanuit de club de voorkeur nu toch uitgaat naar de 12e