Kaitlin is ook maar 1.40m groot (3j nu). Viel in het begin wel beetje "tegen" ze zou 1.50m geschat zijn en dacht eindelijk een 'grotere' tinker (koby en sissy zijn 1.47m) maar achja ben even content met kleine Kaitlin dan als ze 1.50m zou zijn geweest hoor
Tja, een tink is natuurlijk een mix van van alles. Maar vind bij die in het filmpje het hoofd echt van een welsh weg komen. Zit er nog even net wat teveel in. Fell zal er vast ook wel inzitten, maarja, dat zit in bijna iedere tinker wel
Tis gewoon een welsh met een enorm lichaam
Ariebren
Geplaatst: 13-02-12 23:43
Hier een foto van een Felpony. Ze zijn gewoon zwaarder en breder van bouw.
Die witte vent is inderdaad iets te dik naar mijn smaak en zo een dikke hals erop maakt hem niet echt mooier. Er zit lekker veel sok aan en ik hou wel van een ponyachtig hoofd bij een tinker. Maar daarmee houdt het op voor mij. Wel mooi om een zevenjarig voorbij te zien komen want ik zie vooral nog puppies in dit forum.. Dribbelkont, mooi beestje!
ja loyd is echt mooi er zijn ook veel nakomeling van hem in Nederland is l muskerro er een van
hinke_1985
Geplaatst: 16-02-12 20:04
Toen ik vorig jaar in Appelby was verbaasde ik me enigszins over de tinkers aldaar. Het leek wel of ze ze het liefst net zo breed, als hoog willen zien. Het paardje wat voor mij de kroon spande was onderstaande hengst:
Verder ook veel tinkies gezien die gewoon klein waren en niet zo zeer heel breed: