stalnijmegen schreef:Leonoor, ik denk dat het komt omdat Lies toendertijd het zelf vaker heeft aangegeven in een topic incl foto's..
Dat maakt king zeker niet minder mooi hoor, maar het klinkt gewoon wat krom denk ik voor sommige in de oren, als je dus een goed gelukte kruizing hebt die in het rasstandaard past is het ok??
snapje?? denk niet dat iemand king wil afvallen want hij is leuk!!
Liesbeth heeft altijd het vermoeden gehad dat Lynn fries bloed draagt en dat is natuurlijk ook best mogelijk, maar dat het een halve fries is, is speculatie.
Daarbij is King een registerhengst voor het NSvT. Als hij daar zou worden goedgekeurd, is het dus een ook een register GGK hengst. Als je voor een register kiest als dekhengst, weet je dat er de ouders 'niet bekend of ggk' zijn voor het NSvT. Dan is het aan een merriehouder om hiervoor te kiezen of niet.
Overigens heeft King een volledig stamboek ICS papier omdat Lynn opgenomen is bij het ICS en Hugo is ggk (met ster).
Lien, toen ik nog even in paspoort keek van King zag ik dat moeder van moeder wel bekend was en die heb ik dus even opgezocht.
Anyway, het is inderdaad allemaal offtopic, ik ben trots op mijn manneke en dat telt op dit moment voor mij het meest.