[TI] ALV NSvT 10 april 2010

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:35

Maar snap dat dan.. Het beste dat voor het ICS kan gebeuren, is dat het NSvT de huidige ingeslagen weg blijft vervolgen.... Die willen helemaal niet dat het NSvT ook op de zware cob toer gaan :D

En wat mijn mening is hierin kunnen jullie wel raden.. Ben geen fan van de Keikoppen (zoals ICS bestuur hier in huis genoemd word), en vind het daarnaast super dat de NSvT leden opkomen voor hun ras! Hopelijk lukt het jullie wel!

stalnijmegen

Re: ALV NSvT 10 april 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:46

kan je wel zeggen mariska, maar ICS is momenteel wel de gene waar je met een zware cob het beste kan zijn

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 00:53

Ik merk dat er hier onenigheid speelt. Dat dat op deze manier op het forum wordt uitgespeeld lijkt me niet de bedoeling. Ik plaats hier dan ook een slotje zodat ik met de andere moderators overleg kan plegen over wat we gaan doen met dit topic. Ik hoop op jullie begrip.

Moderatoropmerking:
Na overleg binnen het moderatorteam is besloten dit topic op slot te laten staan. Voornaamste reden daarvoor is dat de ALV alweer een tijd geleden plaatsvond en er wat ons betreft uitgebreid is nabeschouwd in dit topic. De onenigheid die hier, misschien al wat langer, speelt, hoort wat ons betreft in principe buiten Bokt. Discussieren over stamboeken en dergelijke is uiteraard mogelijk, maarop deze manier is het topic eigenlijk alleen nog een plek waar tegenstanders hun ontevredenheid kunnen uiten. Vandaar bij deze een definitief slotje.