Niets rustig aan in dit topic dus

Even kijken wat ik zoal heb onthouden...
zadels..hmmmm.. ikzelf ben helemaal weg van Barefoot, heb een cheyenne maar ik zou graag een meer westernachtig georienteerd zadel willen hebben van BF, maar dan moet ik eerst lekker lang sparen..
Sinds ik dus een BF heb, kan ik helemaal niet meer rijden op andere zadels; het contact met het paard is zo veel fijner dan met zo'n hard zadel! Moest trouwens wel erg wennen aan de BF in het begin kon ik er bijvoorbeeld helemaal niet op lichtrijden.
Ik heb tijdelijk op een wintec stock zadel gereden omdat het BF zadel wat schoof op Benton, maar ik vond het verschrikkelijk (en mijn kont ook

Zo'n wake-up light lijkt mij ook wel wat.. vraag me alleen af of ik dan wel echt wakker wordt met rustgevende geluiden

maaruhhh... kwart over vijf opstaan? moet er niet aan denken, respect!
BlackZelda gaat proberen binnenkort haar paardje in te rijden; ben ik ook van plan als het weer wat beter wordt tenminste. Hier sneeuwt het ook weer aardig helaas, ik ben echt geen fan van de winter, maar de paardjes vinden het volgens mij wel lekker al moet ik zeggen dat onze drie jongedames voornamelijk aan het hangen zijn in de inloopstal

oei, das een nare winkelhaak op de neus van Pablo, was hij iets te opdringerig geweest naar zijn weidegenoten? Hier in de groepen ook nog wel eens een wondje al moet ik zeggen dat het tegenwoordig wel goed gaat *knock on wood*
oranje sokken, balen.. het is inderdaad zo dat de paardjes vergeleken met de sneeuw vaak wat gelig of gekleurd (off-white) er uitzien; dan is het wel handig om een zwart of bruin of voskleurig paardje te hebben, tenzij die dan weer witte sokken hebben natuurlijk.
Nou, zal eens de boodschappen op gaan ruimen, de afwas van gisteren wegwerken en eten