Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Share schreef:Dat meen je niet... wat een domper... ga je hem bellen met de vraag waarom niet? kost jou toch tijd, moeite energie en misshien ook wel wat verdriet.. jij maar wachten en dan komt ie niet..
En je mag de paarden meestal altijd wel op proef daar, maar ik zeg je 1 ding, keur alsjeblieft zelf nog een keer. Het blijft een handelaar 
heb in mijn berichten gezocht maar kan het niet vinden, misschien even oproepje plaatsen? furyke schreef:dat is wel heel vervelend voor je.
Maar je hebt in ieder geval duidelijk wat je wilt en dat scheelt al een hoop!
wie weet koop ik me wel een nog jonger veulenbeertje12 schreef:heb trouwens nog een tip als je je paardje naar jvdh brengt zeg erbij dat je heel graag nog contact wilt houden met de volgende eigenaar en zet je email adres erin met potlood en telefoon nummer heb ik ook gedaan! en een stukje waarin ik hem beschreef is ook makkelijker met de verkoop zo kan iemand zien of er iemand al helemaal verliefd op hem geweest is
stalnijmegen schreef:gewoon door een eigen da laten keuren en niet ingaan op het huideige keuringsraport
mooi balen dat die man nie is kome opdagen, vind dat erg onbeschoft altijd
onley schreef:ja de fokker denkt ook dat ze rond de 1,50 gaat worden.
maar ze heeft zo een korte rug.
ze heeft overigens wel alles wat ik wil hebben op de grote na
maar als ze is uitgezwaard en zo kan ze me zeker wel dragen
ik weeg ook maar net 65 kilo en 1,64 groot.
het ziet er wel zo raar uit allemaal omdat ik uiteraard mijn paard gewend ben.

dobbel schreef:ben wel bang dat je ruin straks voor veel geld, als gezond paard te koop staat, heb je in zijn paspoort staan dat je ruin een hartruis heeft??
het is en blijft een handelaar,