Ben trouwens even al zo brutaal geweest om de link van de site te posten op een Australisch GH forum Geen idee of je reacties krijgt maar dat merk je dan van zelf wel
Ik zie wel dat je frames hebt gebruikt. Frames hebben wel wat nadelen, ik zou even uitzoeken of dat kwaad kan als straks alle profielen erin staan enzo. Even denken wat dat ook alweer was, wat we op school hebben geleerd.. Frames worden niet door elke browser ondersteund, Het is lastig om een gedeelte van de site bij de favorieten te zetten (de url blijft namelijk bij elke pagina hetzelfde) Vanuit zoekmachines krijg je soms alleen de tekst-pagina te zien, zonder menu, waardoor je niet verder kan kijken op de pagina De terug-knop werkt niet altijd bij frames Frames worden niet altijd goed afgedrukt op de printer Als je de site op een kleine computer of in een klein scherm opent dan krijgt elk frame scrollbalkjes, dat ziet er wat slordig uit
Volgens mij wat dat t wel zo'n beetje Daarom mochten wij op school nooit frames gebruiken. Maar je moet maar even uitzoeken of je daar later problemen mee zou kunnen krijgen, of niet
Uuuuhhh dat is beetje moeilijk Puur hahaha zijn allemaal tekstaanpassingen. Maar er komen ook nieuwe pages bij en die zijn makkelijk te vinden. Ik geef wel even een gil als het zo ver is.
Ik ben weer terug van vakantie.. De site ziet er goed uit! Ben nu voor de studie in Nijmegen, maar als ik weer thuis ben dit weekend zal ik ook wat haren gaan verzamelen.
Flint heeft weinig nut denk ik. Hij is geruind met 2 jaar en heeft niet gedekt. Zijn ouders zijn beide bekend. Ouders ouders zijn onbekend. Hij heeft wat half broers en zusjes in nederland en in Frankrijk dacht ik.
Sophie heeft een aantal veulens gehad, maar ik weet niet waar ze vandaan komt, maar ik neem aan geimporteerd. Sophie is echter niet van mij.