Aggosh dat arme paard! Fijn dat het iets beter lijkt te gaan, ik zal een kaarsje voor je branden. Misschien mag ze dan nét wat sneller weer naar huis. Ik heb toendertijd ook het verhaal van Kato gevolgd, laten we hopen dat het voor Bonita een beter einde heeft! En dat ze samen met jullie fijn het nieuwe jaar in gaat!
Jeetje Dian! Ik schrik me rot! Arme Bonita! Ik las dat het alweer iets beter met haar ging, dat is super goed nieuws! Bonita is ook volgens mij wel een vechtertje! Heel veel sterkte gewenst voor jou en Chris, en ik ga duimen dat ze er weer bovenop komt!
Ik las net pas je berichtje ik dacht gelijk neee niet haar, was alweer helemaal kapot ervan en toen las ik dat het al weer beter ging en dat doet me echt goed...
Nog fijne dagen en geef haar maar een dikke knufff
Hallo allemaal, hier een berichtje van Cris, de vriend van Dianne.
Allereerst wil ik iedereen hier ontzettend bedanken voor de fijne, lieve woorden. Helaas ging er gisteren iets mis met het activeren van mijn account, dus inmiddels zijn de vochtige ooghoekjes ietsjes gedroogd van de mooie berichtjes.
Vanochtend zijn we weer naar onze dappere alpha gegaan. Ze had nog steeds netjes 37,9 graden en een (nog iets te hoge) hartslag van iets meer dan 50. Eigelijk dus hetzelfde als gister. Ze was alleen een stuk actiever weer. Erg attent koppie. Ze was druk met de vallende sneeuw die van het dak afsmolt. Beetje banging, maar stiekum toch steeds kijken. Naar omstandigheden gaat het dus goed met onze knapperd. Als het zo door gaat, mag ze snel weer naar haar eigen stalletje toe en kan ze weer lekker de baas spelen over de rest........
mnkortleve
Geplaatst: 26-12-09 16:09
Dat klinkt heel goed zeg. Het zou fijn zijn als ze snel weer naar huis kon.
Pien_1
Hoi, fijn dat er weer een update staat! Fijn ook dat het in ieder geval hetzelfde staat. Die verhoogde hartslag, weten jullie hoe dat komt? Is dat omdat ze intern nog heel hard met haar verstijfde/onderkoelde spieren bezig is? Even nieuwsgierig zijn
Jippie!! Fijn dat het nog steeds zo goed gaat! Wie weet heeft ze van zichzelf wel zo`n hoge hartslag.. zou kunnen toch? Heb geen idee wat ie is van mijn paarden. Blijf nog even duimen voor jullie tot ze weer 100% gezond verklaard is en thuis staat!
jee...ik lees het nu pas....wat erg! Als ze het redt is het een wonder....2,5 uur in ijskoud water liggen is niet niets! Heel veel sterkte! Ik zal in iedergeval duimen!