Ik vind wel jammer dat springen in zo'n kleine bak is, de mogelijkheid om hoger te springen kan niet, de wendingen zijn heel krap en kan moelijk de snelheid halen die ik wil om fijn te springen. Maarja, je hebt natuurlijk wel mooiste locatie voor de mensen om te kijken..
Oh shoot, coupons.... Das misschien ook wel handig om eens op te sturen... *zucht*
Logistiek moet ik ook nog ff het eea bekijken, of ik mijn eigen trailer mee neem of die van vrienden mee vraag (is een 2-paards) en zo nog wat dingen... maar we hebben nog 3 weken...
Gilbey
Geplaatst: 29-08-09 18:36
Vandaag alles afgegeven en betaald , dat kan ik nu ook niet meer vergeten.
Beggar heeft vandaag weer eens mooi laten zien wie zijn pa is, hij heeft ook een paddestoel kapot gestampt Afkomst verlogend zich niet Verder was ik heel tevreden, al moet ik nog genoeg met hem leren. Vooral moet ik hem nog meer vertrouwen dat hij het ook echt kan
Volgende week voor mij geen training, dan ben ik naar het NK TREC in Eckmuhle vlak bij Koblenz. Het was weer super leuk om vandaag mee te kunnen doen. Evelien wilde ook graag mee doen en dat kwam voor mij ook erg goed uit. Nu konden Gilbey en Beggar mee en heb ik op het eind nog even met Gilbey kunnen springen.
Voor mij green crosslessen. me werk is niet zo blij me me als ik niet kom Helaas helaas..
Leuk dat silas ook meedoet
window
Geplaatst: 30-08-09 20:09
tink en ik gaan waarschijnlijk voor het laatst officieel starten in leusden ik wou zowiezo mijn startkaart opzegge voor volgend jaar, want die M gaat ze zowiezo niet aankunnen maar de laatste tijd rijd ik der ook helemaal niet meer ben veelste druk met mijn eigen paardjes en met me werk nu moet ik der ook weer eens op klimmen is alweer een poos geleden en aangezien dit alweer over 3 weken is
MelanieB
Geplaatst: 30-08-09 20:28
AmberB_ schreef:
Hey ik heb mij opgegeven met Wizzard voor springen en de cross. In mei was ik op zondag eerste in de cross
Toch maar op bokt Am
guppekop
Geplaatst: 30-08-09 23:57
MelanieB schreef:
AmberB_ schreef:
Hey ik heb mij opgegeven met Wizzard voor springen en de cross. In mei was ik op zondag eerste in de cross