Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dobbel schreef:laatste keer dat ze het probeerde was ik al lang klaar. maar wellicht was toen een ander bezig.
POLLO schreef:oh Leonoor is al voor me bezig.
Als het goed is ben ik nu met 2 paarden ingeschreven Michel?
WenK schreef:Als het goed is heb je de mijne wel gewoon binnen Michel?
*checkt even want wil wel meedoen!*
winia4ever schreef:michel ik had een vraagje: moeten we met de buitenrit mee of mogen we zelf ook een rondje doen? heb mij namelijk wel op gegeven maar als dat niet hoef en mogen zelf, wil ik die laten vervallen!
MichelR schreef:winia4ever schreef:michel ik had een vraagje: moeten we met de buitenrit mee of mogen we zelf ook een rondje doen? heb mij namelijk wel op gegeven maar als dat niet hoef en mogen zelf, wil ik die laten vervallen!
Dit vind ik ook weer een lastige vraag....
Ik vind dat ik je niet tegen kan houden als je zelf het bos in wilt.
Aan de andere kant vind ik ook dat de tinkerdagen vooral ook bedoeld zijn om onderlinge kontakten te leggen met andere tinkermensen. Daar is de bosrit ook erg goed voor. Dus zou ik het jammer vinden als je zelf het bos in gaat, los van de groep.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat je een dagkaart moet hebben voor de Treek. Die kost € 9,-- ( http://www.dentreekhenschoten.nl/index.php?conID=5 ).
Je kan ze ook op de manege halen. Volgens mij zijn ze daar wel wat goedkoper, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Zou ik even moeten navragen.
MamaMiesje schreef:Meest favo groom van Lootje heeft zich ook ingeschreven