Deze staat met datum als 2007 ook.. Recenter staan ze er niet op..
KootMiraDrum
Geplaatst: 03-03-09 23:42
Van kleuren weten ze weinig...... "Brown de enige Irish Cob hengst met vosbonte kleur die zoveel zwart in zijn vacht heeft en bijgevolg als een echte driekleur mag bestempeld worden." Mailen dan maar he
Ik heb met deze mensen staan praten afgelopen Zondag in Gent, op Flanders Horse Expo.. Ze hadden daar alleen Jigsaw bij, voor de show.. Ik had geinformeerd naar Brown Sugar, alleen die was op dit moment niet thuis. Hij was weg om te leren springen en zou in mei en juni weer thuis staan.. Recentere foto's hadden ze ook niet bij in hun stand, jammer want ik was wel eens benieuwd. Niet zozeer om op Amy te zetten, maar wie weet wat het lot ons nog allemaal aan paarden brengt..
Tinker Topic??? Dan zit ik hier ook niet goed mijn knol. Hihi. Sorry
silverbrumby
Geplaatst: 04-03-09 09:16
Ik laat ze dit jaar bewust niet dekken, hoewel ik het eigenlijk wel zou willen. Reden: Als je ziet hoe belachelijk weinig geld er wordt geboden op je toch kwaliteitsvolle veulen of jaarling, dan hoeft het fokken van mij niet meer. ( door de crisis? veulenhandel ligt stil zeggen ze? )
annelot
Geplaatst: 04-03-09 09:57
@ Sita, Brown Sugar is idd een luxe type, vond het al vreemd dat hij toen was goedgekeurd in Ghlin! Maar ik heb daar wel meer rare dingen gezien Ik en Gertrude sliepen de nacht voor die keuring bij ze omdat we de paarden even wilden zien bij ze en natuurlijk Premie. De eerste foto die je liet zien heb ik nog gemaakt Maar vind het echt geen Irish Cob, maar wel een leuk sport paard.
Ze zetten hun jaarlingen en twenters niet op de site helaas... Daarom wil ik er ook graag een keertje heen want ik heb dus nadat ik haar verkocht heb nog maar 1 keer een foto gehad.