In de pauze zo rond 1 uur is er een demonstratie van stichting Aloha. Zij komen met 2 of 3 ruinen laten zien hoe hun Irish Cobs lopen onder een huifbed. Hier zijn ze in training: Voor meer info over stichting Aloha http://www.stichtingaloha.nl/ En in de kantine in het ministrodorp staat een infokraam over stichting Aloha.
tgrazenhof
Geplaatst: 01-02-09 14:16
Hengsten (toelating): - Araghon van Stal Schuurman - ITS Bandit - Meadows Denver - Milish Milo - Celtic Mist - Miley van de Dorushoeve - Sir Ziggy Nikai van stal Ziggy - Red - Shamrock Go-Go - Tolkien van weremere - Winfield van het Piepelveld
Reeds goedgekeurde hengsten: - Tommie O'Donnell van Desillies - Maestro - And Heel - Hugo Boss - Fergus of the Owlish Fortress - Cameron of the Owlish Fortress - Bas Go-Go
Kantine mini strodorp - O'Donnells gypsy stuff (vrijwilliger gevonden:) ) - Parade ruitersport met dressuur en western artikelen - ICS promotiestand
Kijkers: - boya - Sita_ + aanhang & - Frenia (Alexandra, vriend Jordy en ) - Grid - L0rdj - snowdon - Snowville - Aniekepiek & Jan - Jessica en Ludie. - ragna - Tinkermurphy - anneswinger - Dees en Mies - Biancaa met aanhang denk ik - janet (misschien) - Puck - wjerbo_en_ik - Annelot en Arjan - Liesbeth & hubbie - Superroos & aanhang - Cecille en Evelyne - stennisje - Juutjelove - *Tequila* (misschien) - Aricia en tinker4 - Lente
Hahahahaha Je hebt helemaal gelijk.... Ik denk waarom komt er nou niemand met een verslagje ofzo Tjee dat zowel 1 februari als 1 maart op een zondag vallen
cobfan
Geplaatst: 01-02-09 23:58
Hengsten (toelating): - Araghon van Stal Schuurman - ITS Bandit - Meadows Denver - Milish Milo - Celtic Mist - Miley van de Dorushoeve - Sir Ziggy Nikai van stal Ziggy - Red - Shamrock Go-Go - Tolkien van weremere - Winfield van het Piepelveld
Reeds goedgekeurde hengsten: - Tommie O'Donnell van Desillies - Maestro - And Heel - Hugo Boss - Fergus of the Owlish Fortress - Cameron of the Owlish Fortress - Bas Go-Go
Kantine mini strodorp - O'Donnells gypsy stuff (vrijwilliger gevonden:) ) - Parade ruitersport met dressuur en western artikelen - ICS promotiestand
Kijkers: - boya - Sita_ + aanhang & - Frenia (Alexandra, vriend Jordy en ) - Grid - L0rdj - snowdon - Snowville - Aniekepiek & Jan - Jessica en Ludie. - ragna - Tinkermurphy - anneswinger - Dees en Mies - Biancaa met aanhang denk ik - janet (misschien) - Puck - wjerbo_en_ik - Annelot en Arjan - Liesbeth & hubbie - Superroos & aanhang - Cecille en Evelyne - stennisje - Juutjelove - *Tequila* (misschien) - Aricia en tinker4 - Lente - cobfan
vuurtoren
Geplaatst: 02-02-09 14:55
Er zijn 3 voorbrengers aanwezig op de hengstenkeuring te Schijndel. De kosten zijn € 15,- en te voldoen aan de voorbrenger op de dag zelf.
puur
Geplaatst: 02-02-09 21:29
Kijkers: - boya - Sita_ + aanhang & - Frenia (Alexandra, vriend Jordy en ) - Grid - L0rdj - snowdon - Snowville - Aniekepiek & Jan - Jessica en Ludie. - ragna - Tinkermurphy - anneswinger - Dees en Mies - Biancaa met aanhang denk ik - janet (misschien) - Puck - wjerbo_en_ik - Annelot en Arjan - Liesbeth & hubbie - Superroos & aanhang - Cecille en Evelyne - stennisje - Juutjelove - *Tequila* (misschien) - Aricia en tinker4 - Lente - cobfan - Puur
JPTinkers
Geplaatst: 02-02-09 22:42
ok mooi van die voorbrengers
annelot
Geplaatst: 03-02-09 09:06
Een kennisje van mij heeft ook haar 3 jarige hengst opgegeven, Ingace. Het is een bruinbonte met een stokmaat van ongeveer 1.49m. Dit was hem vorig jaar februari.
annelot
Geplaatst: 03-02-09 09:07
Hengsten (toelating): - Araghon van Stal Schuurman - ITS Bandit - Meadows Denver - Milish Milo - Celtic Mist - Miley van de Dorushoeve - Sir Ziggy Nikai van stal Ziggy - Red - Shamrock Go-Go - Tolkien van weremere - Winfield van het Piepelveld - Ingace
Kijkers: - boya - Sita_ + aanhang & - Frenia (Alexandra, vriend Jordy en ) - Grid - L0rdj - snowdon - Snowville - Aniekepiek & Jan - Jessica en Ludie. - ragna - Tinkermurphy - anneswinger - Dees en Mies - Biancaa met aanhang denk ik - janet (misschien) - Puck - wjerbo_en_ik - Annelot en Arjan - Liesbeth & hubbie - Superroos & aanhang - Cecille en Evelyne - stennisje - Juutjelove - *Tequila* (misschien) - Aricia en tinker4 - Lente - cobfan - Puur
Hengsten (toelating): - Araghon van Stal Schuurman - ITS Bandit - Meadows Denver - Milish Milo - Celtic Mist - Miley van de Dorushoeve - Sir Ziggy Nikai van stal Ziggy - Red - Shamrock Go-Go - Tolkien van weremere - Winfield van het Piepelveld - Ingace
Kijkers: - boya - Sita_ + aanhang & - Frenia (Alexandra, vriend Jordy en ) - Grid - L0rdj - snowdon - Snowville - Aniekepiek & Jan - Jessica en Ludie. - ragna - Tinkermurphy - anneswinger - Dees en Mies - Biancaa met aanhang denk ik - janet (misschien) - Puck - wjerbo_en_ik - Annelot en Arjan - Liesbeth & hubbie - Superroos & aanhang - Cecille en Evelyne - stennisje - Juutjelove - *Tequila* (misschien) - Aricia en tinker4 - Lente - cobfan - Puur - Paintlinger (alleen als Janet gaat...)
annelot
Geplaatst: 03-02-09 12:02
Er is verder niets bekend van Ingace, alleen dat hij uit Belgie komt bij een soort van handelaartje en die had hem weer van de fokker geloof ik. De fokker staat wel in het paspoort en Ingace was als veulen ook al opgenomen bij het ICS.
BaiNar
Geplaatst: 03-02-09 12:18
snowdon schreef:
Lekker ding die Ingace, is daar nog meer van bekend?
Gisteren schoot ùme ook plots te binnen dat het nog minder dan 2 weken is voor de hk te ghlin!!!
annelot
Geplaatst: 03-02-09 12:49
Ja Ghlin is de 15de he! Dan word er een 2 jarige kleinzoon van Ryon gekeurd! Bengo heet hij, een zwart bonte nakomeling van Premie, zwart hoofd met en kolletje.
snowdon
Geplaatst: 03-02-09 12:50
Zal er opletten, wij zijn nl ook in Ghlin!
Lien/frenia/vuurtoren, weten jullie al of er een lijst met deelnemers bekend is van Ghlin?
annelot
Geplaatst: 03-02-09 12:51
Ow leuk! Misschien ga ik ook wel! Hoe lang is het rijden vanuit Oosterhout Leon?