Hadden Angela en ik net besloten om naar cursus te gaan, worden we gebeld dat het niet door gaat. Hij moet per direct stoppen van de gemeente, anders krijgt Sieb 1000 eiro boete per dag. Terwijl aan de overkant een politie honden school zit die voor veel geluidsobverlast zorgt, en dat mag wel doorgaan. En onze cursus niet.
inderdaad... natuurlijk blaft 1 van onze onden wel eens. Maar bij de politiehondenschool hoor je heel hard geschreeuw van mensen. En de honden moeten voor bepaalde dingen aan slaan, dus dan weet je wel hoe dat klinkt als er 10 honden op het veld zijn. Sieb heeft op het veld een parkeerplaats voor de auto's gemaakt. Terwijl de andere hondenschool de auto's allemaal langs de weg zet.
Ik had ook een foto gestuurd, maar hij is er niet tussen gezet...
Zoals in het topic al vermeld stond zijn er een paar paarden doorheen geschoten, mij exuses. Mijn hoofd is even een zeef de laatste tijd, heb het erg druk gehad......
Alle nieuwe, Welkom
timokyana
He wat stom JAnet... Welkom TinkerTom! Slap gelegen om de stierreclame
Verder even niets onthouden..
Net langs de bakmensen gereden met een vriendin We troffen niet de eigenaar aan, maar een collega van hem. Hij zei dat de eigenaar voor veel te porren is en dat het kon kloppen dat ik die bak nooit gezien had, want hij is nog pas 4 dagen af Maar ik moest morgen terugbellen. Misschien dat ik mijn instructie kan aanbieden in ruil voor het gebruiken van de bak
Hier erg moe, vandaag 6 uur begonnen, was ik niet meer gewend naar een paar weken, maarja ben er voor morgen vrij, dus dat is dan wel lekker.
Echt baggerweer vandaag hier zeg, niet leuk. Morgen voor checkup naar het ziekenhuis, voor controle. ben er niet zo bang voor alles is wel goed denk ik. er zit nog een bult die niet weg wilt, maar hij doet geen zeer, dus loopt wel los.