[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:38

haha thats the point.

ik heb me mannetje al 2 dagen niet gezien,
en morgen weer geen tijd pff ben blij dat ik me moeder heb die er heen gaan wanneer ik niet kan.

Dan merk je pas hoe hard je ze nodig hebt zeg als je ze een tijdje niet ziet!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:45

maar dames ik ben kapot!
Praat niet teveel he,

ik ga slapen doeiidoeii!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:46

truste

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:50

nu al slapen!! De avond begint net hihi. Nee hoor lekker pitten als je er aan toe bent, truste ook namens mij

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:52

was vanacht om 7 uur thuis, en heb toen tot half 12 geslapen,
dus ben echt moe haha

Ik weet het saai maarja moet toch wat he:P

DoeiiDoeii, gaat nu echt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:54

Cheveyo schreef:
Ja dat bedoel ik dat ie voor een andere tinker gepast wordt. Nou ja misschien snap ik hem niet helemaal, anyway ik zou het niet doen Knipoog.

Ik denk dat je het niet helemaal snapt.. Knipoog

Het zadel word op Amy gepast om te kijken of het uberhaupt wel op een breder type paard past aangezien het van een Appaloosa merrietje af komt.
Iemand verkoopt het zadel, een ander met Tinker heeft intresse. Maar die heeft niet de mogelijkheden om het te komen passen oid. Vind het zelf ook een raar verhaal.

Maar nu was aan mij de vraag gesteld of de verkoper het zadel even op Amy mocht passen om te kijken of het uberhaupt een beetje zou liggen. Ik koop het zadel niet, heb er niks mee. En met alleen passen gaat Amy niet dood van.. Lachen

Of ze het dan verkoopt aan diegene die intresse heeft en of het op haar paard past zal me een worst wezen..

Over het zadel van LordJ daar heb ik evt intresse in.. Zij neemt het hoogstwaarschijnlijk mee naar de HK.. Dan kan ik het bekijken of het zou kunnen passen. En thuis de nodige maten van mijn eigen zadel meten en vergelijken..

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:02

Nou lordJ snel je bed in dan Knipoog

Sita ach passen moet kunnen toch, hoop dat het andere zadel voor jou wel past. Het is zo moeilijk om een zadel te vinden dat op een tinkerrug past Tong uitsteken

Nou hier ook even een update, vandaag weer sinds afgelopen woensdag bij Noa geweest. Ik had wondroos aan mijn voet en kon dus niet lopen. Schoenen of sokken aan doen was een crime en uitdoen dan zat ik te huilen van de pijn. Ik met mijn stomme kop ook gewoon doorlopen en pas na 2 dagen kromlopen de dokter gebeld. Nou wondroos dus en niet meer mogen lopen... En dat terwijl mijn dochtertje vandaag jarig is, en wij gisteren haar verjaardag vierden, het huis dus gedaan moest worden en de boodschappen... pfff fijn dan hoor als je moet strompelen...

Het resulteerde er wel in dat mijn nieuwe bijrijdster met haar neus in de boter viel en gelijk veel kon overnemen. Ze was er zelf heel blij mee, ze is helemaal gek op Noa en de klik is er ook. Mijn stalgenoten houden haar dan ook een beetje in de gaten, dus dat liep gelukkig wel los (al voelde ik mezelf niet lekker erbij en was dolblij dat ik Noa vandaag weer zag). Wat ik wel lief vond, was dat Noa mij ook "gemist" had en bij het hek probeerde te komen. Maar ze staat sinds gisteren met een andere tinker en daar durft ze nog niet langs. Dus stond ze luid te smakken, met haar oren op me gericht en naar me te kijken zo van "help me nou" Dus haar uit de wei gehaald en toen begon ze gelijk te knuffelen, zo lieffff dat deed me echt heel goed Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:06

Biancaa schreef:
Sita ach passen moet kunnen toch, hoop dat het andere zadel voor jou wel past. Het is zo moeilijk om een zadel te vinden dat op een tinkerrug past Tong uitsteken

Vind ik eigenlijk niet.. Ik heb het geluk dat Amy een hele makkelijke rug heeft..
Heb al eens eerder verteld dat ik allerlei soorten en maten zadels er al op heb gehad die goed tot super liggen..

Ze heeft van dressuurzadel ook maar small/medium boom. Dus wat dat betreft heb ik daar wel geluk mee.. Lachen

Het zit jou ook niet mee he met allerlei kwaaltjes! Jammer dat jeje beestje dan weer moet missen! Ach gut

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:07

Biancaa: Wat een schatje Noa. Wanneer komt het veulen nu?
En jij heb weer pech! Succes ermee!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:11

Biancaa: Heb jij eigenlijk een foto van Keltic? Daar is Noa toch drachtig van? Ik las op de stamboeksite dat Keltic een Vanner is, ik had een heel luxe paard bij hem in gedachten....

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:16

snowdon schreef:
Biancaa: Heb jij eigenlijk een foto van Keltic? Daar is Noa toch drachtig van? Ik las op de stamboeksite dat Keltic een Vanner is, ik had een heel luxe paard bij hem in gedachten....

Bedoel je Keltic vd Gadedijk
Afbeelding

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:16

Sita_ schreef:
Cheveyo schreef:
Ja dat bedoel ik dat ie voor een andere tinker gepast wordt. Nou ja misschien snap ik hem niet helemaal, anyway ik zou het niet doen Knipoog.

Ik denk dat je het niet helemaal snapt.. Knipoog

Het zadel word op Amy gepast om te kijken of het uberhaupt wel op een breder type paard past aangezien het van een Appaloosa merrietje af komt.
Iemand verkoopt het zadel, een ander met Tinker heeft intresse. Maar die heeft niet de mogelijkheden om het te komen passen oid. Vind het zelf ook een raar verhaal.

Maar nu was aan mij de vraag gesteld of de verkoper het zadel even op Amy mocht passen om te kijken of het uberhaupt een beetje zou liggen. Ik koop het zadel niet, heb er niks mee. En met alleen passen gaat Amy niet dood van.. Lachen

Of ze het dan verkoopt aan diegene die intresse heeft en of het op haar paard past zal me een worst wezen..

Over het zadel van LordJ daar heb ik evt intresse in.. Zij neemt het hoogstwaarschijnlijk mee naar de HK.. Dan kan ik het bekijken of het zou kunnen passen. En thuis de nodige maten van mijn eigen zadel meten en vergelijken..

Dat eerste bedoelde ik, kan me voorstellen dat het jou een worst is, de rug van mijn paardje zou ik het niet aan doen hihi, wat die mensen doen is hun eigen keuze.
Jouw interesse in het zadel had ik hier even buiten beschouwing gelaten in de veronderstelling dat je het uiteraard zelf past op je paardje Knipoog.
Opgelost hihi

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:18

Dank je Mariel! Clown
Die bedoelde ik idd...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:37

Ik vind hem wel erg weinig sok hebben... en hij schijnt vrij groot te zijn... Het zou niet mijn keuze geweest zijn, maar ja dat is niet anders. Wat eruit komt is altijd een verrassing toch Haha!

@Grrr ze is op 24 april uitgerekend, dus heel snel al. Ze begint nu eindelijk een beetje buik te krijgen. Een stalgenote was vandaag erg enthousiast, ze had vandaag het veulen zien bewegen hihihi En dank je wel voor het compliment, ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet als ze in haar zomervaggie is. Nu is ze ontzettend aan het verharen, pffff plukken vliegen je om de oren, zal ook wel door hjaar hormonen komen denk ik. Verder is ze zo lief de laatste tijd, je ziet ook dat ze eindelijk wat meer gaat genieten, dat doet mij ook plezier.

@Sita nou Noa heeft zo'n brede en ronde rug, dat daar dus niet alles op past. Zelfs het boomloze zadel glijdt eraf Tong uitsteken En ik, tja ben nou eenmaal een kneusje geloof ik... lijk op mijn paard, ook al 2 keer een anti biotica kuur gehad in een korte tijd, we lossen elkaar af hihihi

Nou ik ga darten kijken, doei doei!! (oh en bedankt voor de foto marielle)

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:44

Biancaa schreef:
(oh en bedankt voor de foto marielle)

Het is Mariel Knipoog

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:47

Sterkte Biancaa met je wondroos, hopelijk is het snel over. Fijn dat je een goeie bijrijdster hebt gevonden!

Grrr, denk maar goed na over je nieuwe naam want eenmaal verandert zit je er aan vast Lachen

Leuke foto's die Bonte heeft gemaakt. Nog even en dan springen de nieuwe veulens ons weer virtueel of letterlijk om de oren Haha! Leuk al dat nieuwe spul.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:50

flicka schreef:
Nog even en dan springen de nieuwe veulens ons weer virtueel of letterlijk om de oren Haha! Leuk al dat nieuwe spul.

Dit is al een nieuw veulen hoor. Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:53

Maar in zijn eentje heeft het om de oren springen minder effect dan met de hele groep die nog moet komen Bonte Knipoog

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:57

Dat bedoel ik maar, er komen er nog een heel stel aan Haha!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:16

leuke fotos

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:37

goedenavond,

ben helemaal gaar, sorry dat ik jullie verwaarloos...
vandaag druk daggie gehad, heerlijk op visite bij stoere chivas!!
en daarna les met silas...
op mijn werk is er een naderende deadline dus hou momenteel niet veel tijd over om te bokken....

sorry

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:40

Als je maar met een modderloos paard op de keuring bent, heb ze hier kunnen overtuigen dat we echt moeten gaan en dan wil ik wel een blinkende Silas zien ja!! Boos! Nagelbijten / Gniffelen

Doe rustig aan meid, bokt komt wel als je er weer tijd voor hebt Knipoog

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:44

nou geloof me coydog, hij zit tip top in zijn vel
had vanavond les en we hebben lange lijnen in de buitenbak gedaan en hij showde echt zo enorm.....

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:47

leuk man.... leuk als zo'n paardje zich graag wilt zien Tong uitsteken (tenzij je hem dan niet kan houden (ik kan noor niet goed houden dan, murf-tutje natuurijk wel))

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:50

nou silas bleef heerlijk stuurbaar en genoot ook gewoon