Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:Ja dat bedoel ik dat ie voor een andere tinker gepast wordt. Nou ja misschien snap ik hem niet helemaal, anyway ik zou het niet doen.
Biancaa schreef:Sita ach passen moet kunnen toch, hoop dat het andere zadel voor jou wel past. Het is zo moeilijk om een zadel te vinden dat op een tinkerrug past
snowdon schreef:Biancaa: Heb jij eigenlijk een foto van Keltic? Daar is Noa toch drachtig van? Ik las op de stamboeksite dat Keltic een Vanner is, ik had een heel luxe paard bij hem in gedachten....
Sita_ schreef:Cheveyo schreef:Ja dat bedoel ik dat ie voor een andere tinker gepast wordt. Nou ja misschien snap ik hem niet helemaal, anyway ik zou het niet doen.
Ik denk dat je het niet helemaal snapt..
Het zadel word op Amy gepast om te kijken of het uberhaupt wel op een breder type paard past aangezien het van een Appaloosa merrietje af komt.
Iemand verkoopt het zadel, een ander met Tinker heeft intresse. Maar die heeft niet de mogelijkheden om het te komen passen oid. Vind het zelf ook een raar verhaal.
Maar nu was aan mij de vraag gesteld of de verkoper het zadel even op Amy mocht passen om te kijken of het uberhaupt een beetje zou liggen. Ik koop het zadel niet, heb er niks mee. En met alleen passen gaat Amy niet dood van..
Of ze het dan verkoopt aan diegene die intresse heeft en of het op haar paard past zal me een worst wezen..
Over het zadel van LordJ daar heb ik evt intresse in.. Zij neemt het hoogstwaarschijnlijk mee naar de HK.. Dan kan ik het bekijken of het zou kunnen passen. En thuis de nodige maten van mijn eigen zadel meten en vergelijken..
Biancaa schreef:(oh en bedankt voor de foto marielle)
flicka schreef:Nog even en dan springen de nieuwe veulens ons weer virtueel of letterlijk om de orenLeuk al dat nieuwe spul.