Ooooooooooh leuk, die tinky's voor de kar!! Nog een paar maandjes en dan gaat Malvin ook naar de trainingsstal om hem te laten beleren.. Krijg al helemaal de kriebels nu ik deze foto's zie. Leuk leuk!
Waarom ben je gestopt dan met rijden en voor de kar? Wat is je keuze geweest en waarom ? Mag via pb
tinker_sally
Geplaatst: 23-11-14 21:50
Jolandaa_ ik roep al 9 jaar dat als ik de kans heb om de overstap te maken ik het ga doen. Nu heb ik de kans en pak het met beide handen aan. Ik ben een angstige ruiter, altijd al geweest en zal het blijven ook. Rijden is een grote stressboel bij mij. Het rustigste paardje krijg ik gestresst. En Sally laat merken dat ze het mennen ook veel leuker vind. Ze begint bij stal met briesen en onderweg hoor je haar steeds briesen. Onder het zadel brieste ze nooit en als ze het al deed was het 1x. Haar oortjes gaan naar voren en blijven zo staan. Ze is zoveel vrolijker voor de wagen. Ook ben ik veel zekerder op het karretje. Sally kan nogal schrikachtig zijn, onder het zadel zou ik verstijven, nu heb ik dat totaal niet. Ze staat sinds juli voor de kar, heb haar nu bijna 2 jaar. Maar zoals ik de laatste maanden van haar geniet heb ik die 2 jaar nog niet gedaan. Al deze dingen bij elkaar, laten mij zien dat dit de beste keuze is die ik tot nu toe voor ons heb gemaakt.
nieky1993
Geplaatst: 23-11-14 22:50
Na een super lange tijd geen foto's meer geplaatst te hebben, hier nog maar eens foto's van mijn schatje. Dit is brandon, een inmiddels 10 jarige ruin die al 7 jaar in mijn bezit is. Mijn maatje en zo zoals ik het zeg de liefde van mijn leven
@nieky: Die mag je wel hierheen brengen hoor,strikje hoeft niet perse
jovavee
Geplaatst: 24-11-14 22:59
Wow, wat een plaatjes komen er langs! Wiske en Brandon vind ik zo leuk! Ik heb zelf al een poos geen foto's geplaatst omdat ik nooit zulke mooie foto's had van BamBam. Maar onlangs hebben wij een fotoshoot gehad en daar wil ik er nu toch eindelijk een paar van met jullie delen:-)
xWhitneyx
Geplaatst: 25-11-14 10:47
Wat houd ik toch veel van mijn meisje En wat doet ze het goed op haar plekje
Oh ik blijf het zeggen, maar ik geniet zo van al die foto's hier!! Ik was toevallig wat foto's aan het terugkijken, vind ik een foto van Balou in haar jonge jaren
Als 1,5 jarige, toen ik haar net had gekocht.
En nu, 6 jaar later, ze is toch wel redelijk bijgetrokken niet?!