Heb je al foto's met je nieuwe camera gemaakt Jess?
Selda
Gefeliciteerd met halen van je examens Emmy! En veel plezier op ski-vakantie!
Andrea, ik ben nog aan t denken over je hoofdstel hoor Heb m eigenlijk zelden nodig, maar zoals pas dat Caily die pallet achter haar een monster vindt, dan zou ie wel handig zijn... Heb je n richtprijs?
Caily kijkt n beetje vreemd naar n Jollybal, doet er verder niks mee. Kyra zou denk ik wel een showtje weg geven, maar nog nooit geprobeerd.
Wat fijn dat je pakketje terecht is Jorine
Fijn dat het goed is gegaan Simone, nu nog afspenen van elkaar, haha.
King vindt die bal vast wel leuk, die is zo'n clown
Wat leuk Faye, ben benieuwd naar foto's! Kom je volgende keer dan hier buurten? Je komt er bijna langs
Wat gaaf Kaat!! Jammer dat je geen dekje hebt kunnen vinden.
Springen kunnen ze hier ook wel, dresuur ook wel! Tinkers zijn er in zoveel soorten en maten, voor ieder wat wils. Zelfs zonder vlekken en sokken te krijgen
Ook vanaf hier alsnog een fijne dag voor iedereen!
Mira283
Geplaatst: 02-02-13 15:28
Ik haat de shetlander nu echt... Stal is vlakbij een drukke weg en meneer was met ene merrie ontsnap de weg over gegaan en richting het dierenasiel gegaan. Het hek naar de weg stond open en toen was het zo weg gerend. Gelukkig niets gebeurt maar ik had ff een hartverzakking...
Dit vind Amigo van de bal:
jorretje
Geplaatst: 02-02-13 16:37
Oei dat ik schrikken! Amigo is bal-proof haha. Faye zeehondjes uitzetten, wat leuk! Mooie muismat Kaat! Je vind vast nog wel een leuk dekje. Werken aan een onafhankelijk zit door zonder zadel te rijden is ee nvan de leukste lol met je knol activiteiten vind ik Jes! Tinkers kunnen niet springen, al die ras-vooroordelen altijd... Als je die geweldige foto's dan langs ziet komen denk ik altijd lekker puh! Zie je nou wel hoe veelzijdig 'onze' tinkers zijn! Heb gisteren wat filmpjes gekregen die mijn stiefmoeder gemaakt had van Gijsje op de keuring (had ze al eerder gezien, maar de cd was kwijt) wat een guppie was het toen nog en moest ECHT niets hebben van mensen Gelukkig is dat nu wel anders. De ICS HK staat nu in de agenda, (stief)familie wil mee, dus t wordt een familie uitje. Handig want dan hoef ik niet moeilijk te doen met OV (nu alleen nog hopen dat vriendje lief niet precies dan naar een congres moet).
leuk hoor die springende tinkers!!! Heb in het begin met Job een x geprobeerd in de bak vrij te springen maar hij snapte het volgens mij niet. of hij dacht waarom springen als je erdoor heen kan lopen?? Waaarrschijnlijk deed ik het ook helemaal fout.
altijd die vooroordelen over tinkers.... zo jammer. zeehondjes vrij laten? das leuk? ben benieuwd naar de foto's hoor.
Ik heb Job vandaag voor het eerst de wei op gelaten, nou dat was een feest!! 2x gerold..... dus ja jullie snappen wel hoe hij er toen uit zag. morgen maar flink poetsen nu mocht hij nog lekker even blijven staan.
hahah, Spock snapte eerst ook niets van springen, nu vind hij het superleuk, wordt altijd superenthousiast als er een hindernis wordt klaargezet! Zo leuk!
zeehondjes vrijlaten lijkt me zo gaaf om een keer mee te maken !
hahaha, vieze Job morgen! Ben ook benieuwd hoe Spock er uit ziet morgen.. die heeft laatst lekker mogen rollen in de bak! hij was nat van de regen, en ik weet hoe lekker hij het dan vindt om te rollen. dus lekker nog even zonder tuig in de bak gestaan!
Anoniem
Geplaatst: 02-02-13 19:40
Nou ik denk dat het nu wel geweten mag zijn nu ze bij ons staat... Ik heb een nieuwe tinkermerrie
Wauw, zeehondjes vrijlaten, wil ik altijd al eens doen!
Ze noemt Suzy, ze is STER Kampioen Aalter 2004 en Kampioen Torhout 2006. Ze is prachtig palomino bont en 15 jaar. Leeftijd maakt niet echt uit, ze voelt zich nog jong genoeg! Denk dat ze +- 1.50, 1.52 is
Pfff ik wil zon en mooi weer! Was ik daarstraks begonnen met uitmesten in de paddock, buren hadden hun was op gehangen want het zonnetje scheen en ineens een korte maar stevige sneeuw+hagel bui Paardjes hebben vandaag lange tijd op de paddock gestaan, had eerst de mengeling+pulp in de emmers gegeven, terwijl de bieten gewassen en die nadien in de bakken gedaan. Paardjes waren in een enorme knuffelbui haha, ze hebben de ganse namiddag staan groomen met elkaar
Echt een leuke muismat Kaat, nu wil ik er ook zo één :p Jammer dat je nog geen rode dekje hebt gevonden. Dat heb ik ook meestal als je naar een kleur op zoek bent dat je die niet vind En suzy is echt leuk, ik had ze al eens gezien in het ITP-topic geloof ik Jolly kan ook aardig wat springen hoor Ziet er een leuk dier uit Kailonne.
Leuke merrie die Suzy, Nele! Wat een bos haar heeft Aiko! Heidy, merrie ziet dr wel leuk uit, maar waarom geen foto van de andere kant?! Dit zal wel haar goede kant zijn haha.
Haha ja Aiko heeft echt dikke dubbele manenkam (denk dat haar manen tesamen al dikker zijn dan die van haar mama en oma ) (btw deze lieverd staat ook te koop )