Meneer wou niet meer stilstaan en was heel ongeduldig en had tegelijkertijd last van de dazen met dit als resultaat haha. Ik vind het geniaal dat het op een foto staat haha
Dianne, wat gaaf! Maar hoe kies je wie je erop wilt... Of krijgt de rest ook een plekje
Verder weer heerlijke zomerse plaatjes
Diaz
Geplaatst: 19-07-13 15:41
Prachtig Dianne! Maar dat heb ik je op Facebook al al gezegd hihi.
Vanochtent lekker naar Diaz geweest, beetje gek doen in de paddock, het was toen al te warm voor echte inspanning, al wat Diaz het daar niet mee eens.. die ging me daar rennen!
Effectief dazen schoppen:
'je denkt toch niet dat ik ga springen.. '
DianneM
Geplaatst: 19-07-13 22:17
xsiroccox schreef:
Dianne, wat gaaf! Maar hoe kies je wie je erop wilt... Of krijgt de rest ook een plekje
Verder weer heerlijke zomerse plaatjes
Die keuze was niet zo moeilijk, heb zelden zo'n enorme klik met een paard
OOHb wat Zonde, maar je zal t wel met met reden gedaan hebben? Ikm zou t zelf nooit durven om de manen te kortwieken, bang dat t niet meer aan groeit????
Lieke is van de week langs geweest om Wings op de foto te zetten! Deze 3 heb ik alvast gekregen als voorproefje
donnar
Geplaatst: 22-07-13 20:07
Voor de tweede keer sinds 8 weken er weer op gezeten (wel heel veel grondwerk gedaan), ging perfect! Hoefde vrijwel niets te doen en hij liep zelf al vanuit ontspanning nageeflijk!
Het blijft natuurlijk wel een Tinker
_Silke
Geplaatst: 22-07-13 23:44
Meeg Fenna
Ik huur haar sinds vandaag voor 3 weken en heb haar toen net een verfrissende douche gegeven
Ze staat nu heel raar omdat ze niet tegen water onder haar oksels kon