Vandaag is mijn vriend meegeweest naar Anouk en heeft foto's gemaakt. Is alweer een tijdje geleden dat ik foto's heb geplaatst
In de galop moest ik opeens een tak ontduiken (dit is eigenlijk een parkeerplaats in de buurt met de afmetingen van een bak, maar is niet echt onderhouden verder). Ziet er dus zo uit
Leuk, Patrick een keertje uit de vlechten Samen met Whiper. En wat een gave kapstok
Anouk weer een keer ITP. Die tak
Paddy aan de appeltjes
Diaz de springpony
Knappe Marieke
Als Rocky nu ook nog even leert zelf z'n zadel af te doen..
Spirit ziet er goed uit
Wat zijn jullie stoer, troytroy
Savanna
Wat een leukerdje is Sara
Legend wordt echt gaaf! En mooie Isa
Ashlynn ziet er vrolijk uit
Knappe Jane geconcentreerd bezig met Horse Agility Of.. nou ja, ze loopt het parcours in ieder geval
Broertje Doulton verbaast zich over de nieuwe buurkoetjes
Tssk, hij kan er niet over uit, die rare bonte beesten
Biancaa
Geplaatst: 30-09-12 22:30
Mooie foto's allemaal, ik maak helaas niet zulke mooie foto's en meestal is het met de mobiel, maar ja het is niet anders. Ben net zo trots op mn paardjes Bo lekker in het stro
Mama Noa er veilig voor. Hij is al 5,5 maand en behoorlijk groot, maar hier lijkt hij nog zo klein
Ik op Noa, was lang geleden in een bak. Maar we hebben er nu zelfs een galopje uitgekregen waar ze zo bang voor is.
Kleine tut en grote beer
Roos voor de eerste keer op Noa, Noa sliep zowat...
Noa vond de bal maar eng en wilde hem echt niet aanraken, pas als ik ervoor stond en haar leidde naar de bal, dan schopte ze. Was wel een leuke ervaring
En Noa weer terug op stal, moe maar voldaan en heerlijk haar slobber gehad!