http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NXY7NEDD.jpg
En sommige paarden zitten er helemaal onder: [ITP] [Tinker] Angel in actie!
Mijn bitchie dame vanmiddag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar dan kun je het thv zijn flank zien.
. 
(gisteren composthoop omgezet en ondergewerkt in de groententuin) Toen we het kochten was de achtertuin een enorme lap groententuin met een coniferenhaag van 2,5 meter hoog en anderhalve meter breed, had de voortuin geen beukenheggetjes, maar alleen maar rozen en waren er amper borders met mooie vaste planten. Oftewel, ik heb het zelf helemaal bedacht en met hulp van manlief aangelegd. 

hetlevenwint schreef:M'n zusje is ook echt paardengek. Gaan we naar de ikea en daar hebben ze paarden knuffels "paardje paardje paaaaaardjeuuuuuuh". Met m'n sier tinkers (dat slijtscsh... geval merk) is het ook altijd "paaardjjeee". Foto's van paarden op bokt "paardje paardje!!!!". Ze is nu 20 maanden.
Bij mijn zoontje van 16 maanden is ook alles 'TAAAAARD!' Helemaal paarden-freak
. hij heeft zowiezo al een week stil gestaan wegens tijdgebrek (staat 24/7 op de wei dus krijgt wel beweging). en wat was hij braaf, hebben beide genoten! Ik wilde niet galoperen, beetje rustig aan doen want hij was al aardig bezweet, maar daar dacht meneer toch anders over op t zandpad! Dus toch ook nog heerlijk gegaloppeerd
moest hem flink bij me houden, want hij werd steeds enthousiaster! totdat hij iets engs zag en er in een zacht drafje langs ging, heel schattig haha! En dan te bedenken dat meneer een ruim jaar geleden niet eens kón galoperen! Trots op "mn" ventje 
hihi