net met voeren ook maar eens de camera mee genomenIduna, she is back!!!Orienta die in mei alweer 2jr wordmama katouscaPuppekind die bomvol energie zit, je hoeft alleen maar BOEHH te roepen en hij blijft rennen
Heerlijk stel heb je Dees!!ze zien er goed uit!Verder nog meer heerlijke foto's voorbij zien komen blijft een geweldig ras!
Aahh wat een schatje!!!Vanmiddag even een buitenritje gemaakt... Let niet op mij, ben net ziek geweest, dus dik ingepakt en ik had het nog koud Met haar vriendinnetje...
Wat een mooi meisje heeft Giulia op de wereld gezet [ITP] Dagkampioen ICS-NL 2012; Tolkien van Weremere
Deaglan Het is dat mijn meisje zelf nog een puppy is maar als ik een hengst zocht wist ik wel! Wie weet over 3 jaar misschien Heey mama Fenore, gefeliciteerd Mama ik word mishandeld! Brighton & Erynn die elkaar wel lief vonden! Brighton met zijn enorme staart en Erynn met haar enorme staartje in de maak Show of Erynn die morgen 11 maanden oud wordt Alle foto's zijn gemaakt door Milou Vogel
@Jayney, hoe heet het bruine paard op de eerste foto? Welke afstamming heeft ie? Hij komt me bekend voor dacht ik
sannie275 schreef:@Jayney, hoe heet het bruine paard op de eerste foto? Welke afstamming heeft ie? Hij komt me bekend voor dacht ik Dat is Zoe van bokker Dribbelkont, het is een Baxter dochter Mijn meisje vanmiddag in de wei ze is vandaag precies 11 maanden oud
Wauw wat een mooie tinkers!ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op een puppy van een ander.. maar helaas heb ik (nog) geen plek voor hem.met het schattigste tinker puppy bekje:
Eerst op 1 april dagkampioen worden en dan op 4-4 ook nog papa worden Bonny en Tolkien zijn vanochtend de ouders geworden van een ZOON! Een veulen waarvan Mama in 2009, Papa in 2012, Oma in 2008 én Opa in 2005 dagkampioen zijn geweest en ook nog allemaal STER zijn
Mirjam en Lois geveuliciteerd!leukerd is het!Henk wat een heerlijk bont dametje is het!vind het zo leuk dat er een bonte nakomeling van Victorio is!
Vanochtend is deze mooie vent geboren! Bonny en Tolkien hebben een plaatje gemaakt samen Voor het eerst buitenspelen!