hee ik heb ook een Rakli Mooi paardje, wie zijn de ouders?!
We hebben Krallissi Rakli.. die is van Sinada van de Bonte Parels x Glen King Hill, en Odjus Rakli die is van Melody van de Bonte Parels x Pablo van de Bonte Parels
stalnijmegen
We hebben Krallissi Rakli.. die is van Sinada van de Bonte Parels x Glen King Hill, en Odjus Rakli die is van Melody van de Bonte Parels x Pablo van de Bonte Parels
Kun je idd ook wel zien ja, echt een sinada hoofdje
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 26-07-10 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto omgezet in link;geen foto's quoten a.u.b. Zie ook de openingspost van dit topic.
flettie
Geplaatst: 25-07-10 19:39
De twee (half)zusjes ontmoeten elkaar eindelijk in het echt:
sophiatinker
Geplaatst: 25-07-10 20:07
flettie, leuke ontmoeting janet, lekker naar buiten schafstall, lekker in het veld wisky, cute veulentje stalnijmegen, leuke dixie lucy_1, heerlijk op het strand iti, leuke tinker boncho, volgens mij een super les grid, bomen snoeien jammie wilje2003, lekker lui cp112, spring lekker nathasjaa, leuke touwhalster, grainey, leuk voltige wilgje2003, kijk hoe hard ik kan rosant, aerjen wordt mooi desillies, leuk moeder en kind
vandaag op buitenrit en eentje van het voorjaar
aricia
Geplaatst: 25-07-10 20:17
Prachtige foto's komen er weer voorbij !
Ik ben vandaag in Duitsland geweest bij bokker Hengstveulen en heb haar prachtige paarden bewondert
Haar knappe hengst Guiness van de Glashorn
En Sofie
stalnijmegen
Guiness is veranderd zeg sinds foto's van een paar jaar terug! Zit "ineens" lekker vlees op, mooi! En zo ook Sofie, die is ook mooi aan het bijkomen en glimt als een spiegeltje, erg leuke merrie vind ik dat!