Ja ik hoorde het net van Ilse, ging wel goed met d'r in de binnenbak ook geloof ik. Maar dat kent ze denk ik nog van de vorige eigenaren. En Ilse is ook niet zo moeilijk.
we hebben ze in de bosjes gelegd de baby muisjes, maar ik dnek dat ze wel dood zijn gegaan aangzien ik geen idee heb waar moeders gebleven was. Ik wou ze ook niet dood maken want ze leefden gwoon al..
biw
D_Travis
Geplaatst: 27-11-09 22:55
D_Travis schreef:
Ik wou ze ook niet dood maken want ze leefden gwoon al..
haha die gekke Pluizerd van me die heeft een speelgoedmuis aan zon stokje, waar ik dan mee moet zwaaiien zeg maar, maar hij loopt nu al de hele tijd door de kamer met die muis in zijn bek, en dan dat stokje overal mee achter te slepen
ja das waar! en wat ze zelf zei kan ik ook wel inkomen
Grit
Geplaatst: 27-11-09 23:02
Cecile nog steeds ziek
Stoere Banbay
Chantal, maar met z'n 6-en in de klas en de rest allemaal vrij voor het offerfeest Met hoevelen zitten jullie normaal dan?
Lois
Desiree. Welkom
Denise niet fit En morgen lekker op Snow rijden!
Eva, Clovertje en Mallow een plekje in je profiel
Mirjam haar zoon gaat trouwen Muis in huis. We hebben er ook een gehad in ons vorige huis. Kwam gezellig bij de caviaas voer pikken.
Chayenne krijgt al een flinke mammatummy. En plekje Sierra is dus goed aan het genezen
Fijn dat de operatie goed is gegaan Eefje!!
En een aantal insektenfobieen hier Ik heb er geen last van, maar je wil niet bij Carlo in de buurt zijn als hij een wesp ziet. Heb ik nog wel een mooi verhaal over
Pip is leuk!!! (zonder luier dan )
Ik heb een saai weekend. Morgen nog steeds baggerweer, dus niet lekker lang rijden en op stal hangen. En zondag heeft Carlo een boekpresentatie van een boek dat ze hebben uitgegeven en daar heb ik ook geen zin in
haha die gekke Pluizerd van me die heeft een speelgoedmuis aan zon stokje, waar ik dan mee moet zwaaiien zeg maar, maar hij loopt nu al de hele tijd door de kamer met die muis in zijn bek, en dan dat stokje overal mee achter te slepen