Het arme ding ziet er inderaad doodsbang uit. Morgen er mee naar de dierenarts?
snowdon
Geplaatst: 11-10-09 21:12
mnkortleve schreef:
Niet als je je hand in dat hokje steek. hahaha
Hou in gedachte dat dat haar/zijn instinct is Het wordt vast een (iets) liever katje
Grit
Geplaatst: 11-10-09 21:12
Zo, het was me een dagje wel.
Bedankt voor jullie lieve woorden, maar het was voor mij echt een kleine moeite. Vince stond drie straten verderop en had zich redelijk schoon gehouden. En ik leen hem echt niet zomaar uit, maar aan Puck is dat helemaal toevertrouwd. Was zo sneu, alles klaar, lekke band .
Carlo moest net de twee haflingers van stal terug brengen, dit gedaan en Vince op de wagen gepropt en weer terug naar de manege Puck erop en rijden maar. En dat vind ik dus knap, zomaar op een vreemd paard stappen waar echt nog niet alles bij bevestigd is. En dan gewoon voor alles en iedereen even los rijden en een proef neerzetten.
Voor mij erg leuk om te zien!! En Puck heeft Vince erg netjes gereden, keurige punten, die nog hoger waren geweest als Puck de galop niet in drie delen had gedaan .
Dus Puck , ik heb ervan genoten jullie samen bezig te zien.
En nu ga ik nog eens even de avonturen van de andere bokkers lezen.
Vasthi
Geplaatst: 11-10-09 21:13
Geweldig Grit, wat lief. Balen van Nigel, maar leuk opgelost zo toch Puck?
Wat een schattige kitten, zielig dat oogje
Laatst bijgewerkt door Vasthi op 11-10-09 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Puchje
Geplaatst: 11-10-09 21:14
Grit schreef:
Voor mij erg leuk om te zien!! En Puck heeft Vince erg netjes gereden, keurige punten, die nog hoger waren geweest als Puck de galop niet in drie delen had gedaan .
Grit je ben echt geweldig dat je ''zomaar iemand'' op je paard een wedstrijd laat rijden, echt toppie!!
We hebben zo wel meer katjes gevangen en die zijn uiteindelijk allemaal heel mak geworden. Ik doe hem of haar morgen in een bench zodat ik door de tralies kan voeren. Zodra hij/zij handelbaar is kijk ik naar het oogje ik heb nog zalf liggen.