Wat heb je toch een gewéldige merrie Mancha, zucht ....
Mooie Whissie
hdv
Geplaatst: 11-11-09 23:11
Storm met haar grote witte hoofd
DIVA2
Geplaatst: 12-11-09 00:35
Diva, vanmiddag toen het zonnetje even scheen(verder alleen maar regen...)
Wat een prachtige merrie Mancha!!! Storm die met haar grote witte hoofd even komt gluren Witte(hééééééle)witte Whis, hoe krijgen jullie het toch iedere keer weer voor elkaar, zó wit! Dees d'r mooie dames en nog veel meer prachtige paardjes.....
DianneM
Geplaatst: 12-11-09 09:26
mijn 3 bonte meiden, van wie ik met de middelste uk gister bijna de hele dag op de kliniek heb gezeten.. Ze had al een hele poos een plekje onder haar kin wat niet lekker wilde genezen. Steeds ging het weg met wassen met betadine, om vervolgens een paar weken later weer open te springen. Deze week was het weer gesprongen en was ik het echt zat. Gister naar de kliniek gegaan en daar zijn een groot aantal genomen en daaruit bleek dat ze een behoorlijke fistel had van haar kieswortel naar de buitenkant. Ze heeft een gebitsbehandeling gehad en de fistel is gesaneerd. Komende 2 weken moet ik haar wond blijven spoelen met betadine en komende 6 weken spuiten met antibiotica. Als dat niet gaat helpen moet ze worden geopereerd en wordt de kies verwijderd. Arm Willykind.
En Bonita is helaas weer kaal, ze had het veel te warm en stond kortademig te zweten op stal, terwijl ze niet eens gewerkt had. Maandag dus de scheermachine eroverheen gehaald. Ze is nu weer veel fitter en zit lekkerder in haar velletje. Alleen jammer dat ze nu van lekkere teddy naar suf dekenpaardje is getransformeerd.
Op bovenstaande foto staat ze ook, maar dan zonder dekentje omdat ze even lekker mocht rollen na het scheren Haar benen zijn erg ongelijk, expres, want ik heb haar rasp-plekjes in haar knieholte ook weggeschoren. Ze staat er niet om het mooiste paardje te zijn, maar om zich lekker fit te voelen en zo kan ik haar plekjes ook wat beter behandelen.
Ook een foto genomen van naar nek, waar iets meer als een jaar geleden een grote tumor is verwijderd. Ik vind het heel erg mooi genezen!
TinkerTom
Geplaatst: 12-11-09 11:12
vond bonita al zo wit op de foto maar snap nu waarom, de andere zijn net zulke lekkere varkentjes als de mijne
DIVA2
Geplaatst: 12-11-09 11:22
Paard met een fistel hebben wij hier ook 'n keer gehad. Gat zat in zeg maar in zijn voorhoofd, enorm diep en je zag de vliegen zo naar binnen kruipen, blêh. Weet niet wat er verder mee is gebeurd, paard was van handelaar.
Nogmaals Diva in het zonnetje.
Black_Moon
Geplaatst: 12-11-09 11:24
Dacht laat ik nu eens 2 foto's van Borus hier neer zetten
Dit is mijn eerst wedstijd (Fnrs) met hem Wij zijn 4de geworden
TinkerTom
Geplaatst: 12-11-09 11:40
mijn varkentje, denk dat ie liever een zwarte tinker wil zijn ipv een schimmel
aricia
Geplaatst: 12-11-09 13:26
Schone en vieze knollies toch blijven ze leuk Knappe Megan Beterschap met Willy! Diva in t zonnetje gezet Storm vind ik erg leuk ! Vieze Tom
Hier ook moddermonsters Moddermonster Mella
En moddermonster Forrest ,foto is van vorig jaar maar hij ziet er nu ongeveer ook zo uit ,Forrest loves water en modder
Wat een prachtige foto's met die mooie zon op de achtergrond heel apart. Mancha is , mooie merrie zeg Verder nog mooie plaatjes voorbij zien komen. Moddermonsters, en mooie schone monsters Ik zou niet weten waarom alleen vieze tinkers gelukkig zouden zijn De mijne is niet zo vies , gewoonweg omdat hij niet in de modder staat, wil niet zeggen dat hij niet gelukkig is toch??
Hij ziet er in ieder geval niet ongelukkig uit Bekkie om op te vreten