Ach beter zo als anders net wat Sas zegt. Ze zien er zo uit van het goede leven hoor. Ik vind het wel zalig al die lig foto's zeker als ze dan zo diep in slaap zijn. Ik heb er maar een van whis telkens als ik haar zie liggen heb ik geen fototoestel bij me of de accu is leeg. Dus ga er van de zomer een sport van maken om ze er liggend op te zetten hihi
Heerlijk al die bankstellen, in alle soorten en uitvoeringen, zelfs schietstoelen voorbij zien schieten.... alhoewel ik bijzettafeltje wat dichterbij zou zetten...
Helaas heb ik waarschijnlijk alleen 's nachts een bankstel... maak er dus geen gebruik van want dan lig ik in mijn bed!!
Bij de opblaasbare bank schoot het Liedje: "ik heb een boot" me ineens te binnen?!?!?!?!?
Mooi nieuwe glimmend halster bij Prada? Lekker Boyanneke Het leven van een verzorgster is soms niet fijn, Mopske Brave Maximus! Leuke hoofd aftekeningen heeft Finnegan. Ehhh, waar is Cheyenna's buik dan? Eerste veulen? Lekker kuddetje zo, Mindim! Andrea_ terwijl ik zit te type zie ik dat jouw berichtje eraan komt. Heel kleine fotootjes.... Ik kan mijn vergrootglas nergens vinden. Helaas mogen we maar 2 foto's per persoon per etmaal posten, en geen links toevoegen...
Sorry KootMiraDrum.............heb de regels weer eens niet gelezen !!!Stom Stom Nogmaas mijn excuses! Om de foto's in het groot te zien, hoef je er maar op te klikken