Ze was echt super, toen ze geschoren werd, maar toen ik die dag erna erop stapte. Was het net een hobbelpaard
Bokken en doen, ze voelde zich echt weer fijn!En de boer maakte echt helemaal geen probleem, hij hielp zelfs nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bokken en doen, ze voelde zich echt weer fijn!

Zaten ook bijzonder hilarische scènes in, terwijl dat toch geloof ik niet helemaal de bedoeling was. 

Valt me mee dat ze zij an zij stonden, ze weet nl dondersgoed dat zij niet meer de baas is. Als de Haf naar haar kijkt maakt ze zich uit de voeten

Dr kleur is oranje ofzo, echt mooi! 

Maar goed. Wat een kleurverschil zeg!
Ik blijf het een mooi beest vinden... En er zijn maar weinig bruinbonte Tinkers die ik echt mooi vind

grrr schreef:Nou, wij zijn (nat en koud) weer lekker thuis. We kwamen niet zonder slag of stoot weg, de dames waren zeer heet door de wind, maar eenmaal bij Silas gedroegen ze zich keurig!
M'n complimenten voor Angelique, Silas is echt keurig opgevoed!Hij weet dat hij hengst is, maar gedroeg zich super! 't Was ook heel gezellig, ondanks af en toe even flinke regenvlagen!
, het was heel gezellig, ondanks de regen af en toe...

Maar het is nog niet echt door, alleen bij dr voorpluk en dr staart. En kleine vlekjs op dr oor. Dus over een aantal jaar, denk ik dat veranderd is.

. Alleen niet met dit weer...dan ben ik zo ziek helaas...
niet zo schoon hartje op dr bips hihi. Citaat:Cheveyo schreef:OH dat kom ik zeker doen. Alleen niet met dit weer...dan ben ik zo ziek helaas...
Leuk dat jullie zo genoten hebben!
Toen we bij Angelique wegreden naar huis begon het halverwege weer enorm te regenen. TOen nog nat en wel de wei gemest en alles gevoerd, en nu zit ik bij m'n heerlijke houtkacheltje!
alhoewel hij zelf wel moest wennen